nattesøvn

Lille_Rødhette

Flørter med forumet
Hei! termin nå i juli og har begynnt å slite så med å få sove på nettene. 2 timer nå i natt, 3-4 timer i går natt. slik har det holdt på de 2 sist ukene. orker snart ikke mer, føler meg nedfor sikkert pga. for lite søvn. normalt??? andre som har det som meg?  

Sover generellt dårlig, spes når jeg er gravid!
Men det går forsåvidt ganske bra!
Sover somregel 3-4 timer sammenhengende!

Mye takket være min snille mann, som har intatt
sofaen i stua......[:D][:D][:D]
(vil vel unngå bråk fra sin hormonelle hustru[8D])

Er vel ikke så gøy å bli sparka/dytta og skjelt ut midt på natta....[&:]

jeg har hatt det slik i flere mnd nå, sikkert fordi jeg ble stor med en gang og det er to der inne. Er heldig om jeg får 3 timer sammenhengende søvn. Ligger mye våken og vrir på meg og sukker og stønner hver gang jeg beveger meg. Mannen begynner å bli ganske lei, men han forstår jo at jeg sliter. Føler nå at det er langt på ettermiddagen, jeg sto opp kl 06:15 i morges, det er ikke normalt til meg å være, men jeg orker ikke ligge våken lengre. Men men, det er vel like greit å innstille seg på lite søvn, når guttene kommer blir det sikkert ikke mer. Men jeg merker at jeg sover dypere de timene jeg sover og at jeg er ikke helt utmattet om dagen slik jeg hadde vært før jeg ble gravid om jeg hadde sovet så lite. Hormoner spiller vel en rolle her også! Fantastisk egentlig hvordan alt henger sammen.

jaaaaaaa er helt med på hva du sier. Føler meg helt elendig om dagene av og til pga mangel på søvn. Gleder meg så til å gå ut i permisjon de ukene før. Håper bare tulle holder seg i magen til den 10 juli, da er terminen. Men ikke før den tid ,haha[:D]. Da skal jeg slappe av hele dagene og late meg som jeg aldri har gjort før.De ukene skal jeg kun lage middag og vaske klær[:D].  

Innlegg 1000[:)][:)]

Jeg har ikke hatt en normal natt i det siste. Jeg våkner og har det vondt overalt, lår, bekken, sidene, ribbeina. Jeg savner det å kunne få sove en hel natt og ikke gå i søvn hele dagen. Jeg er konstant trøtt pga forlite søvn. Utslitt og gruer meg til å gå på jobb igjen på tirsdag.[&o] Er jo så trøtt.

Sover også veldig dårligt og har gjort det di siste mnd! får vondt i ryggen og drømmer mye!! Våkner med skallebank nesten hver dag, kjennes ut som jeg har vert på fylla!

du er faktisk ikke alene om akkurat dette her...har rett og slett søvnproblemer..det første er at jeg må på do flere ganger om nettene,det andre er at jeg ikke får sove tenker for mye på absolutt alt;prøver å la være men siden jeg ikke klarer å falle i søvn med en gang kommer alle tankene og svir i hodet mens jeg skikker opp i taket og teller sauene.
...og for det tredje blir jeg tett i nesen,tørr i munnen og halsen, for det fjerde våkner jeg ganske tidlig om morgenen..klarer ikke å sove etter kl 8...da er jeg lys våken...[:'(][:'(][:'(]

føler ikke at jeg får nok søvn og dermed går dette på humøret,blir fort trøtt og slakk(vondt i beina) osv.

jeg sover også drit dårlig...
Må også på do drit mange ganger i løpet av natta...
Slitsomt

jeg sover veldig urolig våkner og vrir meg hele tiden, så har jeg sååå vondt i bekken og rygg... blir gal av å ikke få sove, men inatt sov jeg faktisk som en stein håper det fortsetter sånn nå[;)]

sliter litt med søvn jeg å,spesielt etter magen ble stor!!
vanskelig og snu seg ordentlig,og jeg gleder meg sååå masse til og kunne ligge på magen igjen!!!![:D]

Jeg må si at jeg har det ikke fullt så gale, men jeg får lite søvn ja... Og det er ikke bare pga doing, men også pga bekkenløsning og snuing, sovestilling og alt... Det er nok helt normalt tenker jeg!

Back
Topp