Nattesøvn

Diddij

Forumet er livet
Hvordan står det til med nattesøvnen ders da?
Mitt lille gull sover hele natten uten og våkne, fra 23-06, da skal han ha mat, så sover han til i 9 tiden[:D] Han er 7 uker på tirsdag og slik har han drevet i et par uker nå[;)]

Han sovner i ca 19-20-tiden (hvis han ikke skriker) og skal ha mat ca hver 3. time natta igjennom. 

ORIGINAL: Vinterongen

Hvordan står det til med nattesøvnen ders da?
Mitt lille gull sover hele natten uten og våkne, fra 23-06, da skal han ha mat, så sover han til i 9 tiden[:D] Han er 7 uker på tirsdag og slik har han drevet i et par uker nå[;)]

hmmm...du trenger da ikke å gni salt i såret vel....[;)]
Neida, med mathias er det  veldig variabelt, noen netter våkner han hver time, andre ganger hver 3-4 time.. Men må si jeg er misunnelig på deg ja...[:D] 

Jeg skal ikke gni salt i såret! Han sover fra kl 22 - 22.30 og til 2-3, så er han våken i 5 tiden og kan gjerne bruke opptil 2 timer før han sovner ordentlig igjen. Dagen starter rundt kl 9 

Caroline sovner mellom 21.30 og 22 så sover hun helt til mellom 05.30 og 06.00 før hun vil ha mat[;)]

HER SOVER HAN MELLOM 23.30 - 24 SOM REGEL, OG FÅR MAT IGJEN  MELLOM 04 - 05.30.
DET SPØRS HVOR LENGE HAN GODTAR SUTTEN, FOR JEG PRØVER MED DEN FØRST! SÅ SOVER HAN TIL ALT FRA 7.30 - 8.30 FØR DAGEN BEGYNNER[:)]

Back
Topp