sover stort sett ganske greit på natta... om ikke jeg må opp å tisse eller unga våkner.
når det gjeller mareritt og drømmer har jeg ikke hatt så mye snodig enda.
Hadde noen netter med en lik og ganske snodi drøm.
Kom på Ul... usikker om det var tidlig eller OUL, men det kan jo være det samma.
Uansett... kom på ul og fikk beskjed om at her inne var det minst fire, heller fler

skummelt nok å få beskjeden, når drømmen var så virkelig at man gikk å lurte på om det virkelig hadde hendt på dagene.
har også drømt at jeg fant eldstemann død i senga da jeg venta lillemor.
men det aller værste marerittet jeg har hatt mens jeg har gått gravid var da jeg venta snuppa som var nr 2.
Drømte jeg kom på OUL, la meg tilrette på benken, fikk gele på magen.
Ve' første titt så alt fulstendig flott ut med den lille inne i magen. men plutselig så vi på skjermen at lille fikk navlestrengen sin om halsen og døde mens vi satt og så det hele på skjermen, uten å kunne gjøre no.
Husker jeg var liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiivredd før OUL... superredd for at jeg skulle være sanndrømt. Hadde alliert meg med ei venninne som kunne bli med om gubben plutselig ikke fikk tid likevell... torte for alldel ikke dra på OUL aleine.
Kan fortelle dere at jeg IKKE var sanndrømt... og lillegull som jeg "så" dø i drømmen blir 3år i august.