Nattero...

L24

Glad i forumet
Hvordan er det med nattesøvnen på deres små nå da?
Patric har en herlig rutine fått legger seg kl 18 og sover til 23 da får han litt mat før han sover fram til 0600... deilig å slippe å stå opp om natten![;)]

Robin sov fra kl 20.30 til 3-4 før neste måltid,men nå våkner han i 12-1 tida igjen....tror ikke han våkner fordi han er sulten men så ligger han gjerne våken lenge og så blir han sulten!!! bare tull for tid her...

Adelin sovner ved 7-tiden og våkner en-to ganger om natten for å spise, men sovner igjen med en gang da.
Så er det morgen ved 7-8 tiden  [:D]

Her er det ikke noe fast mønster... Han sovner mellom 20 og 22.30 og våkner en til to ganger i løpet av natta. GLEDER meg til rutinene kommer.

Er begynt med grøt så hær er det nattero. Hun får grøt kl 20 så melk kl 21 så natta når hun har spist. Da sover hun til i ca 06-08 så får hun flaska i senga så sover hun til i 10-11 tiden. så er det mat igjen ca 12.16 å 20 igjen[:D] deilig med rutiner

Tinnea legger seg i 19-20 tiden. Så sover ho til rundt 6. Da spiser ho og sover videre til ca 9. Herlig....[:)]

D blir bare meir å meir bekrafta at æ har et me en liten b-beibi å gjøre!
Her legges d tiligst klokka 11, men kan fort bli 1 åsså!
Så soves d t 6, å så te alt mella 9 og 12, hehe!
Null rutina egentli, men sånn har d vært fra dag 1, har prøvd å snu men funka dårli...

Robin er helt motsatt.kunne gjerne lagt han i 19 tiden og er klin våken 6-7 tida.prøver å drøye til 8 før vi står opp men da er det stopp altså...når han legger seg rundt 20-20.30 så er han stuuuuptrøtt...

Her begynner det endelig bli kveldsro også!!!! Det er såååå deilig. En hel uke ha vi klart å få vesla i seng rundt kl. 21. Fabelaktig!!! [:D] Tidligere ble det gjerne mellom 23 og 1....
Hun sover nå stort sett til rundt 4-5, så får hun mat, sovner igjen og sover gjerne til mellom 7 og 8. Storebror og pappa står opp rundt 7, så det er ofte hun våkner av det, tror jeg. [8|]

Snuppa mi legger seg mellom 23.30-00.30. Syns det er litt i seineste laget, men vi får vel snudd litt på den etter hvert. Hun sover da til mellom kl 7-9. Så det er deilig med ro hele natten. Jeg og pappan sovner ikke før kl 00-01 unasett så..Storebror sover som regel fra kl 21-08.

jenta mi sovner mellom 21-23... Og da sover hun til en gang mellom 5-8 [:D]

Back
Topp