Natterangler

karro.90

Betatt av forumet
er så typisk når du endelig får lagt deg så våknet babyen til liv!
Tror han øver iherdig på audition til karate kid
Han sparker så kraftig at jeg skvetter av overraskelse og litt smerte når han siktet litt for langt ned
Løsningen blir sofaen så gubben får sove før han skal opp på jobb om fire timer!
Flere som får lange nettet foran tv'en?

Sånn er det her også, mest aktiv på natta. Og spesielt når jeg legger meg ned.

Han sparker så kraftig at jeg skvetter av overraskelse og litt smerte når han siktet litt for langt ned
Løsningen blir sofaen så gubben får sove før han skal opp på jobb om fire timer!
Jeg får lange netter forran tven, men ikke pga frøkna men pga rastløse ben, så slitsomt !

Ja veldig aktiv på natta og når jeg legger meg, det tar tid å falle i søvn og våkner jeg for å tisse så holder babyen på etterpå åsså... :eek: Tror d er full action hele natta ... Derfor jeg må opp å tisse hele tiden:p

Her er det mye liv når jeg legger meg her og. Ligger på telefonen under dyna :P Mannen tror jeg har snudd døgnet fordi jeg sover en lur på dagen, men den lurer tar jeg jo fordi jeg ikke får sove når jeg legger meg pga romsteringa som foregår i magen :P

Jepp, har også ei lita tulle som holder fest på natta! Og hun bruker hele magen som tumleplass. Når jeg lå på venstre side pjusket hun meg i siden, nesten helt bak mot ryggen. Når jeg lå på høyre side fikk jeg noen kraftige spark i andre siden - så det var visst ikke greit. Hun holdt seg rolig når jeg lå på ryggen, men da føles det jo som jeg skal dø av surstoffmangel :p

Sist jeg så på klokka var den 3:21, og da tok det enda en stund før jeg sovnet. Ikke like lett å komme seg opp og klare en hel arbeidsdag etter en sånn natt :coffee

Oh yes, går uke for uke her. Ene er jeg våken på natta og sover på dagen, så snur det seg og jeg sovner litt før vanlig(01-02) og klarer å se GMN før jeg må sove 3-4 timer igjen :P

Veldig typisk at de våkner når man legger seg ned, virker som en invitasjon til party.. Litt vanskelig å sove, og litt irriterende å høre på han som aldeles ikke har problemer med å sove ved siden av meg [emoji14] zzzzz

Har en nattrangler her og.. sovner heldigvis for det om! Samboeren kan ikke fatte og begripe hvordan jeg klarer å sove gjennom det rabalderet i magen, men det er heldigvis ikke noe problem :p:)

Det jeg synes er litt skummelt, er om han har samme døgnrytme når han kommer ut! Jeg synes nemlig det virker som han sover veldig lite, kjenner han rører på seg minimum annenhver time! :confused:

Jeg får lange netter forran tven, men ikke pga frøkna men pga rastløse ben, så slitsomt !
Hvis det er krampe du mener? Har du prøvd tynne ullsokker eller ull lester? Fikk tips om å sove med det om natta, og har *bank i bordet* ikke vært plaget i det hele tatt! Var myye plaget sist svskap. i 2 og 3 trimester.

Hvis det er krampe du mener? Har du prøvd tynne ullsokker eller ull lester? Fikk tips om å sove med det om natta, og har *bank i bordet* ikke vært plaget i det hele tatt! Var myye plaget sist svskap. i 2 og 3 trimester.
Det er jævlig, altså jeg har hatt rastløse ben i 2 år og gått på tabletter mot det, jeg har ikke kramper men mer som ekstremt ekstremt sterke voksesmerter og en følelse av og måtte røre på bena hele tiden! Men Når jeg fant ut at jeg var gravid måtte jeg slutte på tablettene mine, og det blir bare verre og verre, kan ikke bruke ullsokker da jeg ikke tåler det, men har prøvd magnesium, osv :) ingenting hjelper.

Det jeg synes er litt skummelt, er om han har samme døgnrytme når han kommer ut! Jeg synes nemlig det virker som han sover veldig lite, kjenner han rører på seg minimum annenhver time! :confused:

Dette tenkte jeg i forrige svangerskap. Det var konstant uro inne i magen, og jeg begynte å lure på om hun aldri sov. Ut kom en skikkelig rolig sovebaby :)

Dette tenkte jeg i forrige svangerskap. Det var konstant uro inne i magen, og jeg begynte å lure på om hun aldri sov. Ut kom en skikkelig rolig sovebaby :)
Da krysser jeg fingrene for at jeg får en sånn en jeg og :) Er tydeligvis mange sånne småting man har hørt om men som ikke stemmer :P

Samme her! Spurte jordmor om det, og hun sa at på denne tiden sover de gjerne bare 20 min av gangen :) Det blir lengre og mer søvn utover i svangerskapet visstnok.

Samme her! Spurte jordmor om det, og hun sa at på denne tiden sover de gjerne bare 20 min av gangen :) Det blir lengre og mer søvn utover i svangerskapet visstnok.
Høres lovende ut!

Back
Topp