Nattens lærepenge :(

*Blåklokke*

Glad i forumet
Juli13-jentene
Mistet selvfølgelig mobilen på gulvet i natt under en ammerunde.... Den falt kun en halvmeter, men skjermen røk likevel. Helt svart, kun litt flimring... Kun en uke gammel.... Min nye fine samsung S4 :(

Får levere den til reparasjon i morgen. 1500 kroner for ny skjerm er kjipe penger :(

Nattens lærepenge: "Ingen surfing på nettet i halvsøvne under nattammingen". :smiley-angry019

Æsj, så kjedelig :(

Så kjedelig :(

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Mistet selvfølgelig mobilen på gulvet i natt under en ammerunde.... Den falt kun en halvmeter, men skjermen røk likevel. Helt svart, kun litt flimring... Kun en uke gammel.... Min nye fine samsung S4 :(

Får levere den til reparasjon i morgen. 1500 kroner for ny skjerm er kjipe penger :(

Nattens lærepenge: "Ingen surfing på nettet i halvsøvne under nattammingen". :smiley-angry019

Kjipern.... :-( Vet ikke hvor du bor, men de reparerer den billigere på en butikk i Møllergata i Oslo. Tror det er 700 eller 900kr.

Min og falt i gulvet i natt :P men skjedde nada m den heldigvis! :)

Jente 27.07.13 <3

Utrolig surt.. de ska jo tåle litt mer. Jeg har nattlys på mobben som eg bruker når ammer om natten når sambo er hjemme.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Back
Topp