Natten

Elektrikerfrue

tidligere "venterispenning"
Marsboerne
Har vært litt slitsom, en 2 åring som kom tuslende i halv 1 tiden å fant ut hun skulle gjøre seng gymnastikk mesteparten av natten, hatt kynnerer bare jeg har rørt på meg og en korsrygg vond som F. I tillegg kvalm og uvel. Sitter no på gutterommet til mannen i masasjestolen med en kopp te og viaplay og tror jeg blir her noen timer :)

Last edited:
Det høres ut som en god plan! Nyt og kos deg, og få opp formen igjen :) Hatt en lang natt selv, liggi mye våken. Så her er det sofa, pledd og TV3play for øyeblikket ;) Te var en god idè! Eller en chai latte..? Det skal i hvert fall skje lite!

Viktig å få slappe av når muligheten byr seg, spesielt om natta har vært litt søvnløs og kjip. :-)

Huff, jeg har også hatt en av de verste nettene på lenge. Sov ikke før rundt tolv, og våkna igjen klokka fire av at det var noe måkebiler eller no som bråka. Lå en time og prøvde å sove igjen, før jeg ble så sulten at jeg måtte stå opp. Fikk ikke sove igjen før rundt halv åtte... og sov da bare til 10. Merker at jeg er litt trøtt nå, men jeg klarer ikke sove igjen. Orker ikke se på tv heller, så jeg får bare ligge i senga og hvile. God jeg er sjukemeldt, hadde aldri klart å jobbe nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

"Det skal i hvert fall skje lite", det holdt lenge se.. Nå har jeg satt på vaskemaskin nr to, skifta på senga og satt deig til rundstykker.. Evner ikke å sitte stille!

"Det skal i hvert fall skje lite", det holdt lenge se.. Nå har jeg satt på vaskemaskin nr to, skifta på senga og satt deig til rundstykker.. Evner ikke å sitte stille!

Er det ikke typisk..
Har ikke gjort mye jeg nei, lagt sammen litt klær bare. Og ordner meg en god lunsj :)

Back
Topp