Nattekvalme

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Jeg sliter med å sove. For jeg våkner garantert en gang for å gå på do. Og da er jeg så kvalm at jeg ikke får sove igjen. Flere? Hormonnivået er vel kanskje høyest på natta så bør være logisk, men upraktisk. Tidligere kom kvalmen i 10-14 tiden.

Jepp, her er vi våken av kvalmen :p sover i 2-3 timers intervaller og er våken en time hver gang ca og spyr :p

Jeg sliter med å sove. For jeg våkner garantert en gang for å gå på do. Og da er jeg så kvalm at jeg ikke får sove igjen. Flere? Hormonnivået er vel kanskje høyest på natta så bør være logisk, men upraktisk. Tidligere kom kvalmen i 10-14 tiden.

Jeg hadde første opplevelse av skikkelig kvalme og oppkast på onsdag, omtrent ikke vært uggen tidligere engang. Da begynte jeg å kaste opp på kvelden og våknet hver time natten igjennom og kastet opp. Det ga seg på morgenen, uvel hele dagen i går, men det tror jeg da var mest at jeg hadde fått i meg lite næring. Håper ikke det skal bli en ny trend, for det var fryktelig slitsomt. Klarte såvidt å komme meg på kveldsvakt på jobb, hadde aldri kommet meg på dagvakt etter den natta.

Huff, skjønner hva du prater om.. Jeg har utrolig nok ikke begynt å spy enda, er bare sånn så kvalm at det er like før.

Ååå så slitsomt det må være :arghh:
Her er kvalmen værst litt utpå dagen og utover ettermiddagen/kvelden. Men på natten sover jeg heldigvis godt! Må bare huske å spise litt før jeg legger meg ;)

Ååå så slitsomt det må være :arghh:
Her er kvalmen værst litt utpå dagen og utover ettermiddagen/kvelden. Men på natten sover jeg heldigvis godt! Må bare huske å spise litt før jeg legger meg ;)
Akkurat samme her :)
Håper kvalmen avtar snart, men eldste var jeg uggen kun fra til uke 9, med minste var jeg kvalm til uke 10-11.

Akkurat samme her :)
Håper kvalmen avtar snart, men eldste var jeg uggen kun fra til uke 9, med minste var jeg kvalm til uke 10-11.
Heldig du da!! Jeg har alltid vært kvalm frem til uke 16:eek: det er mange uker altså...

Heldig du da!! Jeg har alltid vært kvalm frem til uke 16:eek: det er mange uker altså...

Jeg og! frykter egentlig at det starter for allvor nå. Må være veldig forsiktig når jeg pusser tenner for å ikke brekke meg.

Ja, selv om jeg ikke følte meg heldig når jeg var sengeliggende fra uke 6 med minste ;)
Denne gang hjelper seabands :)

Har det helt likt :( er supersliten hver dag på jobb nå...

Må ha ritz kjeks på nattbordet i tilfelle jeg våkner:p det er det eneste som hjelper mot kvalme

Back
Topp