Jeg sliter med å sove. For jeg våkner garantert en gang for å gå på do. Og da er jeg så kvalm at jeg ikke får sove igjen. Flere? Hormonnivået er vel kanskje høyest på natta så bør være logisk, men upraktisk. Tidligere kom kvalmen i 10-14 tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, her er vi våken av kvalmen sover i 2-3 timers intervaller og er våken en time hver gang ca og spyr
Jeg sliter med å sove. For jeg våkner garantert en gang for å gå på do. Og da er jeg så kvalm at jeg ikke får sove igjen. Flere? Hormonnivået er vel kanskje høyest på natta så bør være logisk, men upraktisk. Tidligere kom kvalmen i 10-14 tiden.
Akkurat samme herÅåå så slitsomt det må være
Her er kvalmen værst litt utpå dagen og utover ettermiddagen/kvelden. Men på natten sover jeg heldigvis godt! Må bare huske å spise litt før jeg legger meg
Heldig du da!! Jeg har alltid vært kvalm frem til uke 16 det er mange uker altså...Akkurat samme her
Håper kvalmen avtar snart, men eldste var jeg uggen kun fra til uke 9, med minste var jeg kvalm til uke 10-11.
Heldig du da!! Jeg har alltid vært kvalm frem til uke 16 det er mange uker altså...
Ja, selv om jeg ikke følte meg heldig når jeg var sengeliggende fra uke 6 med minsteHeldig du da!! Jeg har alltid vært kvalm frem til uke 16 det er mange uker altså...
8+4 herHvor langt på veg er dere? [emoji4]
8+4 her
Har det helt likt er supersliten hver dag på jobb nå...