Natte-pumpe tips!

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Ser her inne at noen pumper seg litt og litt på dagen, for å gi ekstra på kvelden, har akkurat begynt med deg også.

Jeg pumper meg etter at han har spist på natten,for da er det masse melk i brystene og etter han har spist pumper jeg meg for 120ml ca . Fryser 60ml og latt 60 ml være igjen for kvelden. Blir ett kvarter ekstra oppe -men ser ut som om det lønner seg.

Lille gutt sov 1 time ekstra i natt, så får jeg se i natt. [:D]

mulig jeg er litt treig nå. men hvorfor pumper dere etter amming? Min gutt sluker meg tom han så er ikke mye å få ut om jeg pumper etterpå! har pumpa litt bare ved masse spreng den siste tia jeg!

jeg kan fint pumpe ut mye melk etter at han har spist seg god å mett... Men gjør det ikke hver dag da! Pumper ut og fryser ned slik at han kan få på flaske de gangene jeg er ute på noe og noen andre passer han.. [;)]

hvordan gjør du det når du tar opp å tiner melk da? syns den melka jeg har fryst og tatt opp har vært litt rar jeg. liten bismak på!

ORIGINAL: mangomamma

mulig jeg er litt treig nå. men hvorfor pumper dere etter amming? Min gutt sluker meg tom han så er ikke mye å få ut om jeg pumper etterpå! har pumpa litt bare ved masse spreng den siste tia jeg!

for å tømme skikkelig så produksjonen går opp.. får ikke ut mye da nei... men på kvelden pumper jeg en time etter han har spist siste måltid, får ikke ut mer enn 50 ca da heller men det holder til den ekstra flaska han får på kvelden

jeg lar den frysne melka stå til tining i kjøleskapet over natta... 

Back
Topp