Nattbleier

Jazina

Glad i forumet
Hva bleier bruker dere om natten?

Vi bruker Libero nr 4 om dagen og 5 om natten, men må bytte de gangene hun våkner for å få melk (stortsett 1 gang tidlig på morgenen). Skulle gjerne hatt en bleie som man ikke måtte bytte. HS sier og det står mange steder at man ikke trenger å bytte om natten, men når bleien er såpass full og våt så har jeg ikke hjerte til å la henne ligge med den. Derfor bytter jeg alltid når hun skal få melk. Hva er deres erfaring?

Vi bruker pampers nr5 på natten. Det virker da som at det går greit!
Den er full, men har lekket bare 2 ganger

vi bruker pampers 4 hele døgnet, også på natten. har aldri lekket! og den kan være blytung kl 07.00 på morgen. da han fikk den bleia på seg 19.00 og lagt 20.00.
har også fått høre at de ikke trenger ny bleie på natten. kunne gjøre det før, men han ble så våken av det. og ville ikke sove etter det, så måtte kutte det ut.

ingen tegn til lekking. så vi er veldig fornøyde med pampers 4. pampers kunne lekke før, når vi brukte 2 eller no.. han var jo selvsagt mindre, men 4'er bleiene er veldig fine! [:)]

Bruker Pampers 3 ennå både på dag og natt. Har ingen lekkasjer om natta. Bytter bare hvis hun er våken, ellers venter jeg til hun våkner kl 6. Da er bleia tung. Og det kommer som regel en tung bleie til like etter hun har stått opp. [:)]

Landlord nr 3 nå, vi driver å tester forskjellig.
Libero nr 4 på natta. Ingen tegn til lekkasje men bleien er TUNG på morgenen.

Vi bruker Libero 4 døgnet rundt. Ikke hatt noe lekasje. Rett før han bikka 6,5 kilo brukte vi fortsatt 3 og da hadde vi masse lekasje. Bytta over til 4 før han ble 7 kg. Funker flott her i huset [:D]

Vi bruker Libero 4 på dagen og coop sine maxi på natta.. ingen lekkasjer her[:)]

Landlord nr 4 på natten,er veldig fornøyd. Pampers nr 4 tisser hun gjennom på natten.

Her bruker vi libero 5 hele døgnet å det funker kjempefint! Ganske full bleie om morgenen,men ingen lekkasje.

vi bruka coop soft and dry maxi, ingen lekasje ;)

Pampers actic fit str 3 på dagen og pampers dry str 3 på natten. Jeg har aldri måttet skifte på henne på natten nå etter at hun ble "stor"..[;)]

Back
Topp