Nattavvenning

Elba

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Noen som har begynt?

HS sa at vi måtte begynne med å snu om litt nå. Han bare tuller med maten (flaskene) på dagtid, og sluker maten én-to ganger om natten. Ikke rart han er "mett" på dagtid :) Når man har etablert to grøtmåltider kan man jo begynne.

Prøvde med kun vann i natt, og det gikk overraskende bra! Han var mye urolig (faren snorker noe veldig, så han våkner av det!) men hver gang han begynte å kave litt gav jeg han vann, mens han lå i senga.

Ikke et eneste skrik i hele natt, og han sov til 7.30 :) *krysser fingrene for en slik fortsettelse*
Synes det er litt kjipt å bli så streng allerede, nattmatingen er jo egentlig ganske kos... Men, får vel igjen for det :)

Noen andre?

Vi har ikke gitt mat på natten siden jeg sluttet og amme når hun var rundt 4 mnd:) Syns det har gått kjempe bra!:)

Prinsesse juli 2013

Hun sluttet og våkne om natten når hun var ca 3 mnd :) Jeg ammer. Nå får hun grøt og middag i tillegg og sover fortsatt om natten.:)

♡Prinsesse 14 juli♡

Her får han mat to ganger om natta fortsatt. Ammer. Kommer nok t å fortsette med d en srund fortsatt. Storesøster fikk flaske og ble nattspiser, da gjorde vi som du gjør. Ga vann og da gikk d seg til:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Natt nummer to og null oppvåkning eller vann! Han sov mye hardere, fra 19/20.00-08.00.

Og han spiser mye bedre på dagtid allerede :)

Så flott :)

Liker din vann i utgangspunktet? Har ikke prøvd med vann på natten, men på dagtid blir hun meget misfornøyd dersom det er vann i flasken istedenfor erstatning....

Gleder meg til en hel natt med søvn :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så flott :)

Liker din vann i utgangspunktet? Har ikke prøvd med vann på natten, men på dagtid blir hun meget misfornøyd dersom det er vann i flasken istedenfor erstatning....

Gleder meg til en hel natt med søvn :)

Ja, vann går veldig fint :) Gir det ved siden av grøt eller moser ellers :) Hadde trodd han skulle bli sint når han fikk det om natten, men kanskje han faktisk bare var tørst og derfor slo seg til ro med det? :)

Prøvd å gi utenom måltider når hun er mett? :) Kanskje hun aksepterer det mer da.

Ja, vann går veldig fint :) Gir det ved siden av grøt eller moser ellers :) Hadde trodd han skulle bli sint når han fikk det om natten, men kanskje han faktisk bare var tørst og derfor slo seg til ro med det? :)

Prøvd å gi utenom måltider når hun er mett? :) Kanskje hun aksepterer det mer da.

Har forsøkt det etter grøten, men da gir hun kjapt beskjed... Så får vel bare fortsette å prøve... ;) Tenkte å prøve å gi vann på kopp istedenfor. Kanskje det går bedre ;)

Her er puppen fortsatt gull om natten, selv om hun spiser godt om dagen. Kjenner at jeg ikke gidder å ta den kampen enda...

Her har det gått av seg selv heldigvis. Han får grøt kl 17, og 200 ml erstatning ca kl 18 og da sovner han i løpet av 10 min og sover til 5:30-06:00 :) Så får han en flaske melk og sover kanskje en time halvannen i sengen med meg :)

Fødte en gutt 20. juli 2013

Back
Topp