Nattavvenning

Mary Evelyn

Glad i forumet
Vi kutta nattamming for 1,5 uke siden. Typen tok mini og det ble bare 45 min gråt første natta, og deretter bare litt urolig med behov for stryking på ryggen(og å ligge tett inntil typen).
Så var vi hjemme sist helg og måtte ligge på samme rom og gutten fikk mat på natta. Siden da har det vært mye mer gråt på natta, og han har vært langt mer urolig.
Blir så lei meg når jeg hører han ikke er fornøyd og tenker på å amme på nettene i noen mnd til kanskje. Han er veldig forsiktig i materien. Spiser kun grøt (så lenge den ikke er for tykk), og drikker ellers stort sett fra pupp.
Men så vil jeg jo heller ikke rote til det arbeidet vi har lagt i dette til nå..
Neste uke er typen bortreist og jeg må ta mini selv. Vet ærlig talt ikke om jeg kommer til å klare å avvise han på nettene om han blir ivrig på mat..

Lille babyen min...:-/
 
Han har altså ikke fått mat på natta denne uka, bare sist helg..
(Og det er sannsynligheter for at han plages med tenner for tiden også)
 
Uff det er vanskelig å kutte nattamming når en er alene. Her er mannen myye på reis, så blir ikke helt ferdig med nattamming jeg. Men så lenge det ikke plager verken meg eller lillegull så syns jeg det er en fin ting jeg :) man er jo ikke pålagt å kutte nattamming! Det er absolutt ikke skadelig. Likevel ser jeg at det er kjedelig å måtte starte på ny om en stund hvis dere allerede har hatt kampen...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skjønner frustrasjonen din!
Her er vi ikke klare for å slutte med nattamming enda, hverken lille eller jeg!Lille spiser opp til flere ganger på natta, men det varierer veldig da.. Natt til i dag spiste hun kun 23.15 og en gang mellom 3 og 4, andre ganger spiser hun 3-4 ganger.. Hm... Skal se om vi får lagt henne på eget rom etterhvert da, men er ikke helt klar for det enda heller jeg :p
 
Back
Topp