Nattavvenning igjen.. eller ikke??

LadyDa

Elsker forumet
Har egentlig nattavvent mini, sånn at han de siste par ukene ikke har fått flaske kl 23 som han har fått før. Hovedmotivasjonen min for å avvenne han var at han har fått tenner (og da er vel ikke MME anbefalt om natta?), og at jeg gjerne ville forsøke å få hele natta "fri". Men han har bare våkna tidligere og tidligere.. sånn ca 04.30 - 05.00 har han vært lys våken og klar for å stå opp[&:] For noen dager siden spiste han litt dårlig på dagen, og om natta våkna han kl 1 og ville IKKE sove igjen. Gav han da flaske fordi jeg tenkte han var sulten, og han sov da helt til 06.15 neste morgen. Natta etter var samme opplegg, og natta etter det igjen.. Så nå har han fått flaske 3 netter på rad, og sovet til mellom 06.00 og 06.30 i stedet. Tror noe av grunnen til at han blir sulten på natta nå, er at han er utrolig lei av grøt, og derfor spiser mindre om dagen. Har forsøkt å kompensere med brød og mere middag, men han vil ikke ha..
Så nå lurer jeg altså på: skal jeg bare fortsette å gi flaske om natta likevel?? For min del er det MYE bedre enn å stå opp 04.30[&:] Men er så usikker på dette med tennene - føler jeg hører så mye forskjellig om det.. Hva sier dere???[8|]

Jeg kan vel si jeg er litt i samme situasjon for tiden, så jeg henger meg på og lurer med deg.

Dytter litt jeg[;)] vil gjerne ha innspill!

Back
Topp