nattavvening!

Madhoi!

Flørter med forumet
Vi var på hs på fredag og fikk steng beskjed om å ikke gi adrian kaloriholdig drikke på natta, men kun vann. Grunnet at han spiser mye i løpet av dagen og hadde steget til den gulekurven på vekten sin. Nå våkner han ikk 1-2 lenger osm han pleier, men våkner heller 4-5. De to siste nettene har han ikke fått noe mme, og han er illsint. Gutten blir helt rød og rister.. Holder på sånn helt til vi står opp med han. 1 time ca. Han blir enda mer sint når jeg prøver å gi han vann.. Jeg synes kanskje jeg kan gi han mat i 4-5 tiden?! da har han gått uten mat siden 19-20, og det er jo en del timer.. Hva synes dere?

Ikke lett med denn avvenningen. Hs sa til meg at hvis hun våknet etter 4 kunne jeg gi henne melk for da va det liksom morning. Jeg hadde gjort det hvis jeg var deg og han virker sulten!
Han skjønner nok snart at han ikke trenger mat om natten lengre.emoticon

Er ikke lett det der... gutten min spiser hver 3time hele døgnet og hvis jeg ikke gir mat om natta slutter han ikke skrike :S høres ut som vi har det veldig likt...

hvorfor må dere slutte? går han opp for mye?

Vi fikk beskjed om å slutte fordi han har kommet opp på den gule kurven (hoppet opp 2 hakk) .. Han ahr lagt på seg 1800 g på 6 uker..  Men da gir jeg han etter 4, da er det jo forsåvidt lyst ute og morgen ;)

Madhoi! skrev:
Vi fikk beskjed om å slutte fordi han har kommet opp på den gule kurven (hoppet opp 2 hakk) .. Han ahr lagt på seg 1800 g på 6 uker..  Men da gir jeg han etter 4, da er det jo forsåvidt lyst ute og morgen ;)

Ja jeg ville gjort det. Hvordan var natt til i dag da? våknet han like mangen ganger?

Han våknet 2 ganger , men ville verken ha melk eller vann, men bare litt kos :) hihi..

Back
Topp