Nattavenne

Takk som bryt deg :) Nei. Ingen som kan avlaste desverre.. Blir sikkert litt enklere nå som han blir større iforhold til barnepass på dagtid håper jeg. Han er ikke lett å få til å sovne da heller. En ting har jeg lært. Neste gang skal jeg ha med smokken på føden! :p

Ok. Synd. Nei, da må du nesten bare stå i det, og legge deg å hvile når du kan(når han selv sover) eller bare avvenne. Er jo noe du må finne ut av selv og føle på. Tar jo på være en vandrende zombie såklart:P

Hehe, kanskje det ja...Hadde ikke med noe smokk her selv. Brukte kun smokk her en mnd tid. Var ikke spesielt interessert i den han.

Ok. Synd. Nei, da må du nesten bare stå i det, og legge deg å hvile når du kan(når han selv sover) eller bare avvenne. Er jo noe du må finne ut av selv og føle på. Tar jo på være en vandrende zombie såklart:p

Hehe, kanskje det ja...Hadde ikke med noe smokk her selv. Brukte kun smokk her en mnd tid. Var ikke spesielt interessert i den han.
Ja. Jeg skal fortsette som nå litt fremover. Fortsette å øve på å sovne selv. Så går det seg vel til etterhvert håper jeg :) her har vi prøvd alle mulige smokker og alle mulige triks. Men han trenger jo ikke smokk han, han som har pupp :p

Tror ikke min noen gang kommer til å slutte av seg selv. Haha :p her må jeg ligge med puppen i munnen på dagtid også for at han skal sove lengre enn 30 minutter. Så er litt slitsomt dette. Tror jeg ikke holder ut til han er 1.5 år assa :p
Ehm, ja, det hørtes noe slitsomt ut. Høres ut som om du brukes som smokk :P

Mi våkna 1-2 ganger for natta, amma i 5 min eller fikk flaske og sov videre uten mere lyd ;)

Ehm, ja, det hørtes noe slitsomt ut. Høres ut som om du brukes som smokk :p

Mi våkna 1-2 ganger for natta, amma i 5 min eller fikk flaske og sov videre uten mere lyd ;)
Ja! Jeg er en levende smokk ! :o

Ah. Da er det jo levelig, her er det minst 6 oppvåkninger om natten. Minst ;) :(

Ja. Hadde nok vært anderledes om jeg ikke var alene. Hadde nok ikke vært like utslitt :)
Nei, man skal ikke undervurdere hvor mye det faktisk hjelper å være to :-)
Var alene med nr 1 og han avvente seg selv veldig tidlig heldigvis :-)
De første mnd stod jeg opp med minste hele tiden pga pupp i tide og utide, men da ble man vel drevet av noen hormoner for kunne gå uten særlig søvn hele tiden, men nå er det virkelig behov for søvn, helst sammenhengende :-P
Husker med første så godtok han smokken på natt veldig tidlig, men for minste så gjelder kun pupp

Nei, man skal ikke undervurdere hvor mye det faktisk hjelper å være to :)
Var alene med nr 1 og han avvente seg selv veldig tidlig heldigvis :)
De første mnd stod jeg opp med minste hele tiden pga pupp i tide og utide, men da ble man vel drevet av noen hormoner for kunne gå uten særlig søvn hele tiden, men nå er det virkelig behov for søvn, helst sammenhengende :p
Husker med første så godtok han smokken på natt veldig tidlig, men for minste så gjelder kun pupp
Det har du rett i :) ja.. Det er liksom holdbart de første mnd. Men nå kjenner jeg at det hadde vært veldig deilig med litt mer enn 2 timer søvn om gangen :p

Det har du rett i :) ja.. Det er liksom holdbart de første mnd. Men nå kjenner jeg at det hadde vært veldig deilig med litt mer enn 2 timer søvn om gangen :p
Jeg minner meg selv stadig på at dette er en kort periode av hans lange liv, :) og det går jo over uansett. Så om man ikke må forhaste seg med avvenningen så kan det være veldig ok å la det få være litt slitsomt akkurat nå. Men man må jo bare se på hva som passer best i ens egen situasjon :)

Jeg minner meg selv stadig på at dette er en kort periode av hans lange liv, :) og det går jo over uansett. Så om man ikke må forhaste seg med avvenningen så kan det være veldig ok å la det få være litt slitsomt akkurat nå. Men man må jo bare se på hva som passer best i ens egen situasjon :)
Ja. Ser poenget ditt. Men ikke noe artig å ikke ha energi til noe annet. Kroppen min forfaller også :o

Ja. Ser poenget ditt. Men ikke noe artig å ikke ha energi til noe annet. Kroppen min forfaller også :eek:
Ja, det kan være hardt.... Håper du kommer frem til en grei løsning som passer for dere :) Lykke til.

Back
Topp