Nattaspising

Letzitia

Flørter med forumet

Fortsatt noen av deres barn som må ha mat på natta?

Her er snuppa 7måneder nå,og spiser en gang på natt.
Hadde et par netter hun slutta,og det var veldig godt.Har prøvd det meste for få henne til slutte med det ene flaskemåltidet,men hun har vunnet kampen mange ganger.Hun nekter roe seg før flaska,så da gjør jeg alt for og få sove!

Har et måltid på natta her også.  Hadde i en periode nesten fått slutt på natt mating, men da tuppa bestemte seg for å ikke spise mat på dagtid ble det mer spising på natt igjen. Hun har nå begynt å spise litt mat på dagtid og jeg håper at det ikke tar for lang tid før hun begynner å spsie mer mat igjen. 

Her spiser hun enda godt på natten desverre :/ Våkner vanligvis klokken 00.00 for å få mat, så kl 03.00 og så klokken 06.30. Men tror det er ekstra ille nå, for hun nekter å spise fast føde på dagen, men vi skal til legen for det i dag. Ammer bare, og da blir det umulig nok mat til henne. 

Har sluttet å amme på natten, men morgenen starter tidlig (ofte før 5!). Prøver å drøye første amming til 5.30, men noen ganger blir det kl 5.

Jepp her er det nattaspising enda, ganske mye til tider. Men så er det stort sett bare pupp enda, hun er ikke noe begeistret for den faste føden. Endelig ser det ut til å løsnet litt - har fått i henne noen skjeer med grøt to ganger i dag (ny rekord..!!).

Så ammes ca hver tredje time fra hun legger seg kl 19 til det er morra ca 6-7. På morrakvisten gjerne oftere også :p

Her er det amming ja.
Ammer mellom 23-24, 0330 og 06. Det til tross for at hun spiser 2 fulle grøt måltider, 1 middagsglass og av og til frukt på dagen. Pluss pupp da

Kjenner jeg er lei, men hver gang jeg forsøker å slutte, så kommer det opp noe, feber å sykdomsdritt

Her er det fortsatt nattamming, mellom 2 og 3 ganger i løpet av natten på tross av to måltider med fast føde per dag.

Back
Topp