Nattasanger

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Synger dere nattasanger for lille?Hvilke nattasanger synger dere i så fall?

Her går det i "byssan lull" og "so ro lillemann" stort sett :) roer seg ofte når jeg synger, det er koselig.

Synger dere nattasanger for lille?Hvilke nattasanger synger dere i så fall?

Her går det i "byssan lull" og "so ro lillemann" stort sett :) roer seg ofte når jeg synger, det er koselig.

Jeg synger mye! På kvelden synger jeg so ro, nissemors godnattsang, trollemor, vem kan segla og Karsten og Petra godnattsangen!

Byssan lull eller "godnattsang for nissunger" fra Amalies jul som var min yndligsnattasang når jeg var mindre :-) syns den er Så fin. Bytter ut nissunger med navnet hennes når jeg synger

Synger fader Jakob for storebrødrene. Denne har han hørt i magen hele tiden. Nå når jeg synger den til han roer han seg helt ned :) artig å se han kjenner igjen sangen! ❤️

Synger: jeg gikk å ruslet på Ringerike
(En sang min farmor alltid sang for meg som liten) :)

Ja, synger for lillemor:) her går det i: Byssan lull, so-ro, nissemors nattasang, hvem kan segla og min elskede jente :)

Mine favoritter er "Gjendines bådnlåt", "Om kvelden når det mørkner" og "Baby Mine" (fra Dumbo).

Ja, synger til begge jentene mine. Største vil at jeg skal synge frost-sanger, men varierer med alt mulig egentlig. Synger so ro, og en sang jeg har "lagd" selv til lillesøster. :)

Back
Topp