Nattasanger

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Synger dere til den lille i magen, og isåfall hvilke? :-)

Selv har jeg litt mental sperre på det å synge til noe som "ikke er der", men samtidig virker det litt koselig :-) I følge svigermor virker det beroligende på en nyfødt baby å høre sanger den har hørt i magen. Ikke vet jeg, men ;-)

Her snakker jeg ikke direkte til magen nei. Nattasang og andre sanger synges, men da med storebror. Gubben forsøkte å snakke med magen første svangerskap og tok den klassiske "IM YOUR FATHER" dermed var det ikke flere forsøk på mageprat her hos oss :)

Det har jeg egentlig aldri gjort. Snakker ikke så mye med magen. Synes selv også at det blir litt rart. Pappaen snakker litt med magen innimellom, men ikke så mye :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe klarer ikke få meg til å snakke eller synge til den. Hender jeg sier "god morgen" ved første spark på morningen,- men da ser jeg meg rundt selv om jeg vet jeg er alene fordi det føles så dumt ;) Synes det er koselig med de som klarer det :)

Min kjære både snakker og synger til magen som om det skulle være den største selvfølge :-P

Barna synger til magen :) Jeg husker ikke alle barnesangene, men det er sanger de har sunget i barnehagen og på skolen.

Synger ikke egentlig for magen, men synger mye for meg selv (og dermed mitt lille snikpublikum!). Vil nok synge masse når hun kommer! :) Barnesanger jeg synes er nydelige og som jeg kommer til å synge er "Trollmor", "Den Fyrste Song", "Byssanlull" og den nissesangen fra Amalies jul! xDD
Ellers kommer jeg til å synge alt fra "Hey Jude" til "May it Be" og "Greensleeves". Spiller også av mye filmmusikk; legger mobilen vedsiden av magen. Hun ser ut til å like fiolin. :P

Back
Topp