Nattasang

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
I kveld sovna vetleguten av at eg sang nattasang til han! må sei eg blei litt stolt då! Har ikkje akuratt verdens beste sangstemme, men altså behagelig nok til å sovna til :)

Det er veldig hyggelig :) Jeg synger også. Funka ikke idag da.. Måtte ta henne opp og legge henne i vogna til slutt.

Her blir han bare gira om jeg synger:O så om kvelden synger jeg ikke.. hehe. Men når vi legger han så sovner han ganske snart, er vel helt utslitt da :)

Jeg hater å synge, Eier ikke sangstemme. Men begynte å synge til storebror når han skulle sove, og han spør ofte om jeg kan synge til han:)

Jeg hater å synge, Eier ikke sangstemme. Men begynte å synge til storebror når han skulle sove, og han spør ofte om jeg kan synge til han:)

Barna syns sikkert at mor, og far synger bra uansett om man selv eier eller ikke eier sangstemme:)

å. det er så koselig =)
Min gutt blir også litt gira, så vi synger litt før vi går på rommet heller. Som oftest legger jeg storebror først og da får lillebror ligge sammen med størsten i senga hans mens vi synger og ber aftenbønn.

Back
Topp