Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber selv 66% natt. Er heldigvis en veldig rolig jobb, men merker allerede at jeg blir mer uvel. Spent på hvor lenge jeg holder ut, er jo ikke anbefalt å jobbe natt i lengden som gravid.Hei! Noen som har erfaringer med å jobbe natt som gravid? Jeg jobber bare natt i 70% stilling og begynner å kjenne det veldig på kroppen. Sover dårlig, kvalm og uvel, svimmel på jobb.. jeg er 8+2 i dag
Syns det er pyton og gruer meg til hver vakt..
Jeg jobber kun en helg på 6 uker natt men kastet inn håndkleet første helgen da jeg kjente at hele kroppen min sa klart i fra. Jeg startet å blø mer (blødd fra og til i 14 dager) og ble skikkelig dårlig. Nå er jeg sykemeldt 100% pga kvalme og blødningene men kommer ikke til å jobbe natt mer i svangerskapet
Jeg jobber kun en helg på 6 uker natt men kastet inn håndkleet første helgen da jeg kjente at hele kroppen min sa klart i fra. Jeg startet å blø mer (blødd fra og til i 14 dager) og ble skikkelig dårlig. Nå er jeg sykemeldt 100% pga kvalme og blødningene men kommer ikke til å jobbe natt mer i svangerskapet
Jobber selv 66% natt. Er heldigvis en veldig rolig jobb, men merker allerede at jeg blir mer uvel. Spent på hvor lenge jeg holder ut, er jo ikke anbefalt å jobbe natt i lengden som gravid.
Arbeidsgiver er vel pliktig å tilrettelegge?Ja samme her... veldig spent. Men samtidig har jeg ikke lyst til å gi meg helt enda![]()
Jeg har valgt å jobbe natt istedefor 2 delt turnus. Får mer tid til frøkna hjemme og generelt mye mer fri for samme lønnMå si: jeg er så imponert over dem som jobber på natten ! Fy søren , dere er flinke <3
Imponerende! Men er selvsagt avgjørende om det er rolig eller stress på de aktuelle arbeidsplassene på nattSniker fra november.
Jeg jobber bare nattevakter (55% stilling) og har gjort det hele svangerskapet uten problem, er nå i uke 31 og satser på å kunne jobbe natt frem til permisjonsstart om 4 uker.
Synes første trimester var litt tungt, mye pga at jeg var trøtt og kvalm 24/7, men kom meg gjennom det[emoji28]
Men vi er alle forskjellige og det viktigste er at du lytter til din egen kropp.
Du har krav på tilrettelegging på arbeidsplassen, bare snakk med fastlege eller jordmor og få de til å fylle ut skjema om tilrettelegging[emoji1362]
Arbeidsgiver er da pliktet til å gi deg andre vakter eller ordne det på en annen måte.
Må si: jeg er så imponert over dem som jobber på natten ! Fy søren , dere er flinke <3

Sniker fra november.
Jeg jobber bare nattevakter (55% stilling) og har gjort det hele svangerskapet uten problem, er nå i uke 31 og satser på å kunne jobbe natt frem til permisjonsstart om 4 uker.
Synes første trimester var litt tungt, mye pga at jeg var trøtt og kvalm 24/7, men kom meg gjennom det[emoji28]
Men vi er alle forskjellige og det viktigste er at du lytter til din egen kropp.
Du har krav på tilrettelegging på arbeidsplassen, bare snakk med fastlege eller jordmor og få de til å fylle ut skjema om tilrettelegging[emoji1362]
Arbeidsgiver er da pliktet til å gi deg andre vakter eller ordne det på en annen måte.