F Fruen me bebiss Vordende mamma 27 Jul 2015 #1 Noen flere som nattammer? Her sovner ikke tulla før ho får en slurk opptil 2 -3 ganger fra 19-07...
krokus Elsker forumet Augustmødrene 2014 27 Jul 2015 #2 Nattammer her og. Typisk ved legging, deretter 23-24-tida, og så en gang til eller to. Har ikke egentlig prøvd om han roer seg uten pupp, for det er så lettvint å la han få melk. Begge sovner vanligvis veldig greit etterpå
Nattammer her og. Typisk ved legging, deretter 23-24-tida, og så en gang til eller to. Har ikke egentlig prøvd om han roer seg uten pupp, for det er så lettvint å la han få melk. Begge sovner vanligvis veldig greit etterpå
Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014 27 Jul 2015 #3 Ved legging så neste gang kl 4 eller 5 eller 6...alt ettersom når hun våkner. Men 6 regner jeg som morgen så de gangene kaller jeg det ikke nattamming
Ved legging så neste gang kl 4 eller 5 eller 6...alt ettersom når hun våkner. Men 6 regner jeg som morgen så de gangene kaller jeg det ikke nattamming
Maian Gift med forumet Augustmødrene 2014 Junilykke2018 11 Aug 2015 #4 Sluttet å nattamme her om dagen. Fy flate så deilig. Trur han sover bedre nå.