Nattamming

LiGa

Blir kjent med forumet
Hvor ofte ammer dere om natta? Her er det hver andre time fortsatt og mini er 7 uker.. Ved et par anledninger har det gått 3-3 1/2 time imellom, hvilket har vært veldig deilig! Skulle gjerne hatt litt lengre intervaller for søvnmessig går jeg i underskudd hver natt!:)

Har hatt en uke med kun 2, men nå i natt var vi tilbake på 3. Hver time.
Han legger seg ca 20, så amming 23,2,5, og når vi står opp

Her sover vi hele natten. Jeg ammer siste gang når jeg legger meg ved 23-tiden og da sover han som regel til 6-7. Så koser vi oss litt i senga før vi står opp. Tror han har arvet sovehjertet til pappa'n sin :P Vi tilhører nok unntakene.

Her sover vi hele natten. Jeg ammer siste gang når jeg legger meg ved 23-tiden og da sover han som regel til 6-7. Så koser vi oss litt i senga før vi står opp. Tror han har arvet sovehjertet til pappa'n sin :P Vi tilhører nok unntakene.

Høres helt fantastisk ut, jeg er langt derifra. Prøver å amme halvveis sovende da;)

Her har jeg ammet hver til annenhver time frem til for et par dager siden da han plutselig begynte å sove fra 23-24 til 03-04, men i natt var det tilbake til annenhver time..

Han sover hele natta, men pga det så går melkeproduksjonen ned på dagtid. Jeg har nå på alarm 0330, prøver å vekke ham for å amme ham da. Om han sover tungt må jeg pumpe. Storesøster var også slik :) (Han er 6 uker nå)

Han sover hele natta :) de to siste nettene har han sovet fra 23-9.30 vanligvis våkne han for å spise mellom 6 og 8 :)

Vi ammer kl 00, 02:30, 05:00, 07:00 og 09:30 ca.. Halvtime +/-.. Er nødt til å sove med han frem til i allefall 09:30..hvis ikke går jeg på veggen -.-

Ammer før vi legger oss i ti-tida, og sover hele natta (eller - babyen gjør i hvertfall det. 2 åringen og 3 åringen lager gjerne litt mer styr...). Ammer igjen mellom 6 og 8. Men ikke likt hver natt da. Vesla er bare 5,5 uke. Hender jeg ammer en gang eller to om natta, men det er sjeldent. Det skal ellers sies at jeg ammer minst en gang i timen etter kl 18, og sitter men henne på fanget hele kvelden. Ikke mulig å planlegge noe annet på kveldstid for å si det sånn:-) Men ofrer gjerne kveldene når det betyr nattesøvn:-)

Vi har 2 nattamminger. Siste amming før natt er ca kl 22-23, så våkner han ca 2:30 og igjen rundt 6. Så 3 til 3,5 timer mellom amminger.

Enten så våkner han 1 gang eller så sover han hele natten. Vært sånn fra begynnelsen. Er 8 uker i dag

Her er siste gang fra 20-/22 prøver å legge oss før 23. Så er det en 02.45-/04 og en 06.30. Så er det en på dagen 09/10 etter det varierer det veldig. Hun sover alt fra tre timer til fem timer på natten

Her er siste måltid klokka 22, så våkner hun én gang i løpet av natta, vanligvis rundt 3-4. Herlig.

Hvor ofte ammer dere om natta? Her er det hver andre time fortsatt og mini er 7 uker.. Ved et par anledninger har det gått 3-3 1/2 time imellom, hvilket har vært veldig deilig! Skulle gjerne hatt litt lengre intervaller for søvnmessig går jeg i underskudd hver natt!:)
Takk! Følte det bare meg. Likt som hos deg. Gjerne 2+2,5 + 3+2,5+1 i forskjellige kombinasjoner. Skjedd to ganger med 4 t og i natt var det 6,5 med en sinnsyk brystspreng.

Fra kl 21 til kl 9 ammer jeg som regel tre ganger :) kl 23 når jeg legge meg, kl 3 og kl 6/7 :)

Siste amming før natta er som regel i 22-tiden, og da våkner han en gang. Vanligvis en gang mellom 4 og 6:)

Vet faktisk ikke... Hver natt er forskjellig og noen netter må hun ligge med pupp i munn over en lengre periode for å roe seg. Jeg sover nok gjennom store deler av ammingen tror jeg :rolleyes:

Back
Topp