BellaBanana
Betatt av forumet
Gutten min begynner å nærme seg 6 mnd nå, og får to måltid med grøt om dagen (store posjoner, han spiser som en hest), han er ikke så veldig interessert i puppen på dagtid, da det er så mye annet spennende som skjer, men ammer ca 3 store måltid på dagen. På natten er derimor puppen plutselig bra nok, og han ammer ca 5-6 ganger fra 20:00-08:00, og drikker godt hver gang. jeg hadde liksom håpt på en litt lengre søvnperiode når han spiser så mye fast føde som han gjør, men nei. Nattamming er forsåvidt greit nok, problemet er at han ikke tar flaske, så han blir ganske avhengig av meg. Jeg er alenemor, og det hadde vært fint å kunne finne på noe på kveldstid snart...
Hvor lenge nattammet dere, og hvor hyppig? Har dere noen tips til hvordan få ham til å ta flaske/suttekopp? Og tror dere å introdusere et tredje måltid vil gjøre noe forskjell?
Hvor lenge nattammet dere, og hvor hyppig? Har dere noen tips til hvordan få ham til å ta flaske/suttekopp? Og tror dere å introdusere et tredje måltid vil gjøre noe forskjell?