nattamming?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Flere som nattammer enda?

Her blir det fra 1-3 amminger mellom 19 og 7. Han sovner rett etterpå, og sover som regel iallfall 3-4 timer sammenhengende om han våkner da, så går greit.. Jeg er jo trøtt, og siden han alltid sover flere timer før han våkner, så gir jeg alltid bryst :p

Noen som prøver å avvenne eller har tanker om når dere vil slutte?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi nattammer enda. :) plutselig slutter de. ;)
 
Eg nattammer:) har ukkje planer om å slutte med det nærmeste fremtid;) men ' ligge på puppen/fanget hele kvelden' håper eg å få en slutt på. Men rekner med det ordner seg når eg begynner i jobb og må jobbe kveld 1 gang i uken.. :) natt amming er bare kos;) får så sykt ekkel følelse viss eg en skelden gang våkner av meg sjøl 7/8 og eg ikkje har amma på natten. Er så vant med det blitt;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
I natt er hun,men har ikke vert det siden en stund før jul.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Ammer ikke, men mini får fortsatt flaske på natta...sov sammenhengende fra 19-5.30 lenge, men etter tennene begynte å komme har dette bare skjedd et par netter innimellom :p
Virker som det er flere tenner på gang, så satser på litt roligere netter når de har kommet ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Ammer ikke, men mini får fortsatt flaske på natta...sov sammenhengende fra 19-5.30 lenge, men etter tennene begynte å komme har dette bare skjedd et par netter innimellom :p
Virker som det er flere tenner på gang, så satser på litt roligere netter når de har kommet ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Samme her. Vært mye kaving de siste ukene. I natt styrte han hver time med smågrining og fekting. Fikk mat tre ganger. Her har det poppet ut fire nye tenner den siste måneden, så håper det er derfor :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg ammer minst 2 ganger hver natt. Men jeg merker at det nå begynner å bli mer fordi hun er vant til det og ikke fordi hun trenger det. Når hun sovner på første puppen (som mor også gjør etterhvert) og ikke gidder ta neste vet jeg at det ikke er noe reellt matbehov. Jeg har prøvd å gi litt vann, men det blir ikke så godt mottatt ennå.

Regner med at melka snart forsvinner, så tar det med knusende ro så lenge jeg er hjemme.
 
Jeg ammer minst 2 ganger hver natt. Men jeg merker at det nå begynner å bli mer fordi hun er vant til det og ikke fordi hun trenger det. Når hun sovner på første puppen (som mor også gjør etterhvert) og ikke gidder ta neste vet jeg at det ikke er noe reellt matbehov. Jeg har prøvd å gi litt vann, men det blir ikke så godt mottatt ennå.

Regner med at melka snart forsvinner, så tar det med knusende ro så lenge jeg er hjemme.

Ja, det tenker jeg også. Det vil vel gå seg til. Her kan han lete desperat etter puppen når han våkner, og sovne i det sekundet han får brystet i munnen :p Er vel ikke behovet for mat som først og fremst er gjeldende :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ammer en gang om natten hvis hun våkner, men det kan gå dager mellom hver gang, eller det kan være flere dager på rad hun våkner. Tenker at hun trenger mer mat denettene hun våkner, og så orker jeg ikke avenne. Håper bare hun slutter av seg selv til slutt sånn som storesøster gjorde ;)
 
Back
Topp