nattamming

ORIGINAL: BlessItBe

ORIGINAL: AnHe

Her sover han fra vi legger han i 7-8 tiden og frem til jeg legger meg, når jeg kommer inn i rommet skal han ha mat, og da begynner kjøret... Hver 3. time er luksus, men det hender det går så lang tid også. Men kan fort bli hver 2. eller enda mindre mellom måltidene [:'(] Tror egentlig ikke det er at han er sulten, han drikker gjerne 200ml MME pluss spiser litt grøt før han legger seg, det burde vel være nok.. resten av døgnet får han pupp [:)]

Kanskje dere skulle prøvd han på eget rom? [;)]

hehe ja jeg vet.. men jeg er fortsatt hysterisk redd for krybbedød, så er avhengig av å høre og se han når jeg føler for det.. Så får se om han får eget rom før skolestart [:D] hehe

ORIGINAL: BlessItBe

Her sover han fra vi legger han i 7-8 tiden og frem til jeg legger meg, når jeg kommer inn i rommet skal han ha mat, og da begynner kjøret... Hver 3. time er luksus, men det hender det går så lang tid også. Men kan fort bli hver 2. eller enda mindre mellom måltidene [:'(] Tror egentlig ikke det er at han er sulten, han drikker gjerne 200ml MME pluss spiser litt grøt før han legger seg, det burde vel være nok.. resten av døgnet får han pupp [:)]

Kanskje dere skulle prøvd han på eget rom? [;)]

hehe ja jeg vet.. men jeg er fortsatt hysterisk redd for krybbedød, så er avhengig av å høre og se han når jeg føler for det.. Så får se om han får eget rom før skolestart [:D] hehe

Hehe.. Prøver å ikke være så hysterisk rundt krybbedød jeg, men ikke enkelt nei.

Tuppa legger seg 18-18.30 og sover som regel til 5-6 før mat igjen.Kan hende hun våkner en gang for smokken men ellers er det stilt[:)]Nyter det så lenge det varer[;)]Men jeg har sagt til meg selv at hvis tuppa våkner mer enn to ganger for mat nå når hun er så gammel så må jeg starte nektinga.For tror ikke hun har behov[;)]Starter dagen rundt 7-halv 8.Sovedyret mitt[:D]Kan ikke nyte det uansett for storebror er lys våken 6 hver morgen[8|]

Nå spiser hun 3-4 ganger per natt. Før var det en gang per natt. Så vi går i feil retning. Men, hun sliter mye med luft i magen, noe som gjør at hun våkner. Og når hun først er våken, så tar hun litt mat. Vil ikke begynne med grøt enda, for tarmsystemet hennes virker ikke akkurat modent for det...

Noah Cristopher får grøt i 5-6 tiden.. legger seg 6 halv 7.. så vekker jeg han og gir flaske når vi legger oss.. sover da til halv 7 og utover:)

Back
Topp