Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pocahontas1
Han sover fra 18.00 til ca 00.30 og får mat ca hver 3.time etter det. Noen ganger våkner han oftere også[:@] I natt har han våknet hver time.
Det har skjedd at han har sovet til 03.30, men kun et par ganger... Har nå kjøpt no-cry-sleep-solution boka etter tips herifra, så håper vi får litt mer kontroll over søvnen da.... Ellers har nok ikke mini en mental frisk mamma lenge[8D]
ORIGINAL: Durken
Han har fått pupp når han ble lagt rundt 21 og så 23-24 tida, 3-tida og 6-tida... men nå har det roa seg litt igjen (hadde super netter før han ble veldig sulten)
De siste nettene har han sovet fra ca 20 frem til 3.30 før mat og så videre til han blir vekket av søstra mellom 6-7 en gang.
Har begynt med fastføde.
ORIGINAL: betutta
ORIGINAL: Durken
Han har fått pupp når han ble lagt rundt 21 og så 23-24 tida, 3-tida og 6-tida... men nå har det roa seg litt igjen (hadde super netter før han ble veldig sulten)
De siste nettene har han sovet fra ca 20 frem til 3.30 før mat og så videre til han blir vekket av søstra mellom 6-7 en gang.
Har begynt med fastføde.
Vi har og begynnt med graut. Ikkje for søvnen sin del, men det hadde jo vore positivt om det kunne påvirka søvnen i positiv retning...men neida[&o]
ORIGINAL: AnHe
Her sover han fra vi legger han i 7-8 tiden og frem til jeg legger meg, når jeg kommer inn i rommet skal han ha mat, og da begynner kjøret... Hver 3. time er luksus, men det hender det går så lang tid også. Men kan fort bli hver 2. eller enda mindre mellom måltidene [:'(] Tror egentlig ikke det er at han er sulten, han drikker gjerne 200ml MME pluss spiser litt grøt før han legger seg, det burde vel være nok.. resten av døgnet får han pupp [:)]