nattamming

linda1982

Forelsket i forumet
Sliter med at lillemann skal ha mat hver time om natta... ååå d begynner å bli fryktelig slitsomt!![:@] hva gjør jeg for å snu dette???? prøver iherdig på at han skal ta smokken, men uten å lykkes... noen tips???[;)]

Lett fordøyelig den melken gitt.. [8|]

Her prøvde vi noe som jeg leste andre her på BV hadde prøvd med suksess,
etter siste måltidet før legging så gav jeg en liten flaske MME - hun drakk bare 30-40 ml, men det virket som om det var nok til å få noen timer lengre..

Nå trenger hun ikke den lille flasken MME lenger, og sover 8-10 timer sammenhengende.

Håper du finner noe som kan hjelpe til litt flere timer, bare det å få en 4 timer mellom øktene er jo himmelen [:)]

ORIGINAL: Min Benedicte*

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Lett fordøyelig den melken gitt.. [8|]

Her prøvde vi noe som jeg leste andre her på BV hadde prøvd med suksess,
etter siste måltidet før legging så gav jeg en liten flaske MME - hun drakk bare 30-40 ml, men det virket som om det var nok til å få noen timer lengre..

Nå trenger hun ikke den lille flasken MME lenger, og sover 8-10 timer sammenhengende.

Håper du finner noe som kan hjelpe til litt flere timer, bare det å få en 4 timer mellom øktene er jo himmelen [:)]

Benedicte blir ikke mer fornøyd med flaske, snarere tvert i mot. HUn sov før fra 21-04 å får hun flaske til kvelden da hun er suuuper sulten men hun våkner igjen kl 02.[8|]

Oi, så forskjellige de små er!

Back
Topp