Nattamming og raping

-Lillemor-

Betatt av forumet
Hvordan er deres rutine på nattamming og raping? Syns det er litt vanskelig for mini sovner ofte før vi får rapet, og har ikke lyst til å vekke henne.

Raper ikke på natt.. Aldri vært plaget med luft :)

Her raper hun ikke på natta, da jeg ammer henne i søvn og ikke vil vekke henne :) får henne ikke til å sove på noe annet vis.. men til gjengjeld har hun ofte en del luft på morgenen, så ligger ofte og promper og har litt vondt en liten stund i 6-7 tiden før det går over :)

Han har aldri fått til å rape på natten, så har helt sluttet å prøve:) går veldig greit, kommer bare ut i andre enden på morgenen:p

Raper kun hvis han blir urolig, men hvis han sovner tungt så blir han bare lagt tilbake i senga si etter amming [emoji5]

Har sluttet å prøve å rape etter hver amming om natta, men prøver om han virker urolig. Trenger han å rape så kommer den gjerne lett.

Raper henne kun hvis ho er urolig og viser tegn til at ho har luft som plager ho [emoji846]

Sitter dessverre gjerne lenge etter amming og forsøker få opp rapen, om det så er å holde henne i loddrett retning selv om hun sover i håp om at den kommer i søvne. Hadde den bare kommet ut andre enden om morgenen hadde jeg nok ikke vært så nøye, men tutta gulper så voldsomt og da risikerer vi at hun våkner ordentlig hvis hun ikke har rapt :P

Jeg gir flaske sånn at han ligger skrått i fanget. Da raper han som regel seg selv og sovner der også. Kanskje verdt å prøve etter amming? Da får de jo nærmet og en vinkel som gjør det lettere for dem.

Raper så fremt jeg ikke sovner selv ;) mini sluker så vanvittig med luft under amming så tar han gjerne opp flere ganger under amminga hvis jeg hører han svelger mye luft. Da kommer den som regel med en gang jeg holder ham opp. Hvis han ikke raper får han sånn mageknip! Problemet er at han gjerne våkner når jeg tar ham opp for å rape.. :(

Back
Topp