Nattamming og baby som ikke sovner

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Flere som sliter med at baby ikke roer seg igjen etter amming på natt?
Lillegutt pleier å spise nå når jeg legger meg, han pleier å våkne innen 10min etter jeg har lagt meg i 23tiden. Så kan han legges i vugga og sover til ca 03. Etter han har spist da, så nekter han å roe seg i vugga så ender som regel med at vi samsover. I natt var han våken fra 03-04.30 før han begynte å duppe igjen, sammen med meg. Jeg sover ikke godt når han sover sammen med meg :sorry:

Jeg trenger tips til hvordan få roet ham i vugga igjen, han klarte det fint før denne kuldeperioden vi har hatt :facepalm:

Off,skjønner deg :confused::arghh: Her nekter lille å sove for seg selv, så vi samsover ellers hadde ikke jeg `overlevd`:D Heldigvis roer han seg om natten etter at han har spist.. Håper du får noen gode råd :happy:

Har du forsøk å amme liggende?
Så lar du mini ligge i sengen, men bare rygger lengre unna så du får sove selv :)
Men da må du ha dobbelsengen alene da..
Det har funket for meg flere ganger. :)

Off,skjønner deg :confused::arghh: Her nekter lille å sove for seg selv, så vi samsover ellers hadde ikke jeg `overlevd`:D Heldigvis roer han seg om natten etter at han har spist.. Håper du får noen gode råd :happy:
Lillegutt her sov jo for seg selv en stund (kom opp i sengen på morgensiden for mat og kos da), så han har jo gjort det :sorry: håper det bare er litt ekstra nærhet han trenger og at han roer seg snart :)

Har du forsøk å amme liggende?
Så lar du mini ligge i sengen, men bare rygger lengre unna så du får sove selv :)
Men da må du ha dobbelsengen alene da..
Det har funket for meg flere ganger. :)
Samboer sover på ekstrarommet vårt for tiden siden han er så urolig. Og jeg ligger under ammingen til vanlig, men han våkner med en gang han mister kroppskontakten :banghead:

Samboer sover på ekstrarommet vårt for tiden siden han er så urolig. Og jeg ligger under ammingen til vanlig, men han våkner med en gang han mister kroppskontakten :banghead:

Å, så kjedelig da!
Vi hadde det samme problemet tidligere.
Men så fikk vi smokken til å funke, så da løste det seg her.
Holder det om du lar armen ligge inntil han kanskje? Så kan du i det minste flytte deg litt unna kanskje..

Å, så kjedelig da!
Vi hadde det samme problemet tidligere.
Men så fikk vi smokken til å funke, så da løste det seg her.
Holder det om du lar armen ligge inntil han kanskje? Så kan du i det minste flytte deg litt unna kanskje..
Verd er forsøk, får prøve til natta igjen :happy:

Lillegutt her sov jo for seg selv en stund (kom opp i sengen på morgensiden for mat og kos da), så han har jo gjort det :sorry: håper det bare er litt ekstra nærhet han trenger og at han roer seg snart :)
Ja, krysser fingrene for deg (dere) :)

Samboer her sover på gjesterommet. Han har vekkeklokka på 05 så like greit syns jeg.
Lille knappen ligger på pappas side på saueskinn og egen liten dyne. Jeg sover på min side. Det er to separate madrasser så jeg kan snu meg osv. uten at det lager bevegelse hos lille. Det er digg.
Men han våkner hver 2. time og vil ha pupp eller smokk [emoji42]
Men sovner fort da. Noen ganger holder det å slenge ei hånd oppi til han..

Samboer her sover på gjesterommet. Han har vekkeklokka på 05 så like greit syns jeg.
Lille knappen ligger på pappas side på saueskinn og egen liten dyne. Jeg sover på min side. Det er to separate madrasser så jeg kan snu meg osv. uten at det lager bevegelse hos lille. Det er digg.
Men han våkner hver 2. time og vil ha pupp eller smokk [emoji42]
Men sovner fort da. Noen ganger holder det å slenge ei hånd oppi til han..
Han her sovner når vi ammer, men så fort jeg prøver å dra meg vekk/legge ham i vugga så spretter øynene opp med en gang :facepalm:

Back
Topp