Nattamming med ungen på annet rom

Alive and kicking

Glad i forumet
Når dere nattammer og ungen ikke sover på samme rom som dere.. -venter dere til ungen skriker og vil ha mat, eller stiller dere klokken så dere vekker ungen?

Tenker det er litt slitsomt å amme når ungen er hikstende og har grått en stund.

Snuppa her lå på eget rom fra første dag hjemme, og hadde aldri på noen alarm. Våknet når ho skreik, og da gikk jeg inn, satt meg i stolen og amma snuppa.[:)] Her har ihvertfall det fungert helt supert.[:)]

vist dem våknet hentet jeg dem og ammet,stillte aldri klokka.

ammet bare på natten når jonas selv våknet å ville ha mat..[:)] de første tre ukene var d kanskje jeg som vekket han vær 3 time..[8|] husker ikke helt...

Jeg har ventet til ungen skriker. Men rommet er så nærme at sengene var 2-3 meter fra hverandre da, med åpne dører mellom, så det var ikke sånn at ungen rakk å "skrike seg opp". [:)]

synes ikek du skal vekke henne.
hun våkner når hun er sulten...[:D]

ORIGINAL: Cornelia80

Nå er jenta mi 21 måneder da.. Men vi venter til hun våkner, for så å legge henne over i vår seng. Deretter sover hun sammen med oss til vi står opp.

beklager å bryte opp tråden, men ammer du fortsatt om natten når hun er 21 mnd?

nå er den tiden forbi for vår del, men jeg våknet med en gang Johanna gråt, så jeg var på plass i løpet av ett minutt. La meg ned på gjestesenga på rommet hennet og ammet og la henne tilbake i senga si - dette funket helt topp for vår del

Back
Topp