Nattamming hele tiden

Tiks

Forelsket i forumet
Vår gutt er snart 8 mnd. I det siste har han våknet 2-3 ganger og vil ha pupp. Akkurat som å ha en nyfødt baby igjen! Tidligere har han enten sovet hele natta eller fått pupp en gang. Har lest at det kan være utviklingssprang (beveger seg mer rundt nå), og dermed separasjonsangst. Kjenner at jeg blir så sliten av dette. Blir nødt til å avvenne pupp snart. Flere som har det slik?
 
Min gutt er også slik:-/. I natt var den roligste natten vi har hatt på lenge - kun ammet 2 ganger. I tillegg begynner han å hylgråte på dagtid hvis jeg forsvinner vekk (selv om jeg f.eks kun skal hente noe i naborommet og er borte et halvt min). Når jeg kommer tilbake er han kjempefornøyd igjen.
 
Jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger min på 7 mnd har sovet hele natta :( han våkner 2-3 ganger selv om han får flaske... Får middagsmat før leggetid og. Er veldig sliten av dette nå merker jeg.
 
Uff ja! Veldig slitsomt! Har dere prøvd å avvenne? Jeg tenker vi skal trøste og gi flaske med vann. Kanskje han skjønner det når han ikke får pupp...? Får vente til en helg vi ikke har planer.
 
Høres ut som en vanlig natt for oss. Har skjedd en gang at gutten har sovet 6 timer i strekk. Bortsett fra da er det amming minst to ganger pr natt.
 
Høres ut som en vanlig natt for oss. Har skjedd en gang at gutten har sovet 6 timer i strekk. Bortsett fra da er det amming minst to ganger pr natt.

Samme hær ! Fikk sjokk forleden da ho plutselig sov fra 19-0430 uten å drikke vanligvis drikker ho kl. 22 ,02 óg 05-ish
 
Sånn va da her og.. Heilt te me flytta ho på eget rom og eg kutta ut melk på natt. Første nettene fekk ho kun vatn,så gjekk me øve te kun byssing. No i da sista har ho sove frå 20-06.30 (19-20 e da soving, litt mat og kos)! :)
Her e ho nok og i sprang, merke og at ho slite når eg går ut. Eller
.. Snur meg vekk! :eek: då e da skikkelig hjerteskjærande grining heilt te eg snur meg igjen!:eek: berre gla eg som oftast får lagt ho te kvil før eg går på jobb om dagane!:eek: :p :)
 
Ammer hver andre time fra han legger seg.slitsomt
 
Helt vanlig her. Han har aldri sovet en helt natt, og får fortsatt pupp minimum tre ganger på natten.
 
Her er det 2-3 amminger nesten hver natt, og har jo vært sååå fornøyd med at han "ammer så lite nå". Før var det omtrent annenhver time :p Men gleder meg til jeg skal slutte med nattamming ja!
 
Her har han endelig tatt flaske. Skal trappe ned snart jeg. Vil ikke ha noe særlig på dagen. Kun kveld og natt.
 
Virker ikke som jeg er alene om å være våken på natta da :) hold ut damer! Det blir nok snart bedre ;-)
 
Jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger min på 7 mnd har sovet hele natta :( han våkner 2-3 ganger selv om han får flaske... Får middagsmat før leggetid og. Er veldig sliten av dette nå merker jeg.
Samme her...
 
Helt vanlig her. Han har aldri sovet en helt natt, og får fortsatt pupp minimum tre ganger på natten.
Akkurat samme her. Har slutta å stresse med / vente på at hun skal sove lenge om natta. Innsett at sånn er det bare og det blir nok bedre etter hvert. Har vært et par-tre netter med 4-5 timer i strekk, men det var en stund siden nå og er unntaket fra normalen, som er amming ca. hver 2.-3. time gjennom natta. Vi samsover, det gir meg mest hvile.
 
Back
Topp