Nattaktiv sprellebaby

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Flere som har en krabat i magen som synes det er superfint å være våken på natta når mammaen sover? Lille har holdt på i ett omtrent hele natta, og det er ikke sånne småspark som kan ignoreres men skikkelige "bomper" så hele magen hopper...hun "protesterer" mindre hvis jeg ikke ligger på siden, men å sove på rygg er ikke spesielt komfortabelt...for meg!
jaja, er veldig glad for at hun er i god form der inne, selv om jeg skulle ønske hun kunne snudd døgnet og vært våken på dagen i stedetemoticon

Å rygge flatt på ryggen er ikke noe særlig, hverken behagelig eller bra når magen har blitt så stor, så det skjønner jeg godt =) 
Her har jeg ikke ligget våken pga bevegelser, babyen er stort sett ganske aktiv på ettermiddagen/ kvelden. I tillegg kjennes det ut som om han ligger innover, altså med ryggen og rompa ut, så de fleste sparkene går nedover og innover på en måte. Ikke alltid like kraftig da, så det kan hende han sparker på natten uten at jeg kjenner det noe særlig =)

Hehe... Kjenner mye spark akkurat når jeg legger meg, men det er ganske kortvarig da. Ikke hele natta omtrent som med deg. Men det er vel noe med at de er våkne når vi slapper av og sover når vi beveger oss ;) Så ditt lillegull utnytter tydeligvis det max <3 

Jeg husker det veldig godt fra sist, at babyen var rolig når jeg var aktiv. 
Derfor var det som regel da jeg ble dritnervøs for at noe var galt. 
På denne tiden sist var jeg i Roma på ferie/ jobbing og det var veldig hektisk, vi gikk og var i aktivitet hele dagen og jeg kom plutselig på at jg ikke hadde kjent liv på lenge!
La meg litt når den ene vakten min var ferdig, slappet av en halvtime-time på senga. DA begynte babyen som bare det, og tok nok igjen all sparkingen den hadde gått glipp av hele dagen

Samme da vi var i Miami, mannen og jeg, da jeg var ca 24-26 uker på vei. HELT rolig hele dagen, ingen bevegelser. Men da hadde vi jo badet, gått i byen, vært i aktivitet hele tiden. Så kom det på ettermiddagen, masse herlige spart, når jeg først klarte å slappe av!

lillepolly skrev:
Hehe... Kjenner mye spark akkurat når jeg legger meg, men det er ganske kortvarig da. Ikke hele natta omtrent som med deg. Men det er vel noe med at de er våkne når vi slapper av og sover når vi beveger oss ;) Så ditt lillegull utnytter tydeligvis det max <3 

Sign=)

Samme her :) Masse aktivitet når jeg legger meg!
Også er " Halla mams" om morgenen.. Herlig måte å bli vekt på =)

leste at etter uke 22 er babyen våken 12-14 timer i døgnet, om dette stemmer så tror jeg mi lille tulle sparker kontinuerlig de timene hun er våken, for sannelig har hun ikke fortsatt "natteshowet" sitt nå på ettermiddagen også hun må jo ligge med ryggen innover og armer og bein ut siden jeg kjenner henne så mye, noe som er veldig koselig og betryggende men er veeeldig spent på om hun er like aktiv når hun kommer ut! 

Snuppsa mi er aktiv fra jeg står opp om morgenen til jeg legger meg på kvelden. Da blir hun helt rolig :)

Ja!

Begynner nesten på klokkeslettet 22.30 og holder det gående en times tid.. Så er det på'n igjen rundt 5.00 - faktisk så "ille" at jeg våkner av det! Koselig altså, men hadde håpet på noen måneder med god nattesøvn før det er på'n med våkennetter ;)

Back
Topp