Natta!!!

SBML

Elsker forumet
Natta jenter!!!

Takk for hyggelig selskap idag også![:D][:D][:D]

Dagen idag har gitt oss 12,5 liter blåbær!!! Pannekaker next!!!![:D][:D][:D]

Vi snakkes i morra! Sender fødestøv til alle som er klare for fødsel i natt!!!

Gode klemmer fra sofakroken/snart senga[:D][:D][:D]

Det må jeg si! Ikke dårlig at du klarer å dra på blåbærtur høygravid! [:D] Kos dere med pannekakene!

God natt!

Ikke jeg da!!![:D][:D][:D] Ser det for meg der jeg havner pladask i ei tue og kommer meg ikke videre!! Ja høygravid i blåbærtua hadde vært imponerende!!![:)][:)][:)]

Neida, er gubben som har vært på tur! Jeg har hatt Torjus-fri og sitti i sofaen med pc, bok og strikketøy! Deilig!!! Jeg får heller syte for pannekakene tenker jeg[:)]

Med mindre det finnes blåbær som vokser på trær skal nok jeg holde meg til de i frysedisken på Ica, hihi.... Foroverbøyd er litt slitsomt nå asså[;)]

God natt[:)]

Sov godt da, og drøm søtt. Sender rikelige mengder drømmestøv og fødestøv, grab what you need most....[:D]
Natta, alle snupper...

For Utenom fødestøv....[8D]kan du sende blåbær og pannekaker og??[8D][:D] Steoke ta det hørtes godt ut nå! [8D][:D] hehe..
Nattinatt..[:)]

Skulle gjerne sendt litt pannekaker og syltetøy til deg Emja!! Men veit ikke helt hvordan det vil se ut når det kommer fram! og hvor mye glede du egentlig vil få av de pannekakene...[:D][:D][:D]

Du får heller ta Suleskarsvegen over fjella og komme på pannekakebesøk!!![:D][:D][:D]

Back
Topp