Natta

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Da prøver vi på legging for natta. Grøt klokka seks, stell og senga 1830. Håper natta blir bedre enn de forrige...

Natt til i går var tulla lys våken fra 0330-0530, til i dag var vi våkne fra 2330-0130. Hun er nå 4,5 mnd... Nettene har gått bra før, når hun først har vært i seng så sover hun med matinger i 12/14 timer. Det vil vi ha tilbake! Heller opp klokka fem enn å sitte oppe flere timer om natta..

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til :-) håper på en bedre natt for dere alle

Da sitter jeg her, jenta er lys våken og pludrer.. Tips for morgendagen??

Hvorfor legger du så tidlig? Så dumt å binde seg opp til tidlig legging så tidlig. Vi legger Kl 09:00 og da har han fått grøt Kl 8 så et bad, kos og lesing og så varm melk og kosestund rett før senga så han er mett og varm og trett. Sover til kvart over 6 om morgenen. Kanskje du skulle prøve å legge litt senere så lille ikke er opplagt of uthvilt Kl halv 3?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Her legger vi vesla kl 19:30 hver kveld og da sover hun til alt mellom 06-08:)

Lille har her sovet til 09-0930 før og i dagvåknet hun også 0930. Da med våkentid fra 2230-02 i natt. Lest litt nå og ser jeg ikke skal legge så tidlig.

Jeg ser ikke på det å legge dem i 7 tiden som tidlig.

Her får smån grøt, leker litt, bading, flaske med mme, leking/kosing, leggetid (i 19 tia).
Da våkner han i 04 tia og så sover han til etter 06 en gang. Og kl 06 begynner huset her å våkne.

Må bare prøve seg frem med leggetid. Her er 19.30 -20 det mest ideelle, da sover hun til i 8-9 tida neste dag, og er kun våken for mat. Men hun sover utrolig lite på dagen, spesielt når ungene er hjemme. Da finner hun ikke roen å er sur og grinete hele dagen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvordan går det med nettene nå?

Gått bra to netter, men i dag har dagsøvnen vært dårlig og stup trøtt klokka åtte.. Endte opp med en lys våken baby nå klokka 2330..
De andre dagene har hun vært i seng klokka 2130 og 22... Spent å se hva natta bringer :-/

Jeg syns heller ikke syv tiden er tidelig, gutten min legger seg kl 19.00 hver dag, da er han stup trøtt og klar for natta :) ( og sover til ca 06.30) men i det siste har det vært noen våken netter, er tenner på gang her, og det er ikke noe godt.

Etter flere elendige netter på rad, og veldig sliten mamma, (kjæresten borte denne uka) smelte han til med å sove fra åtte på kvelden, til ellve (!!!) på dagen, med to matinger. Ingen hyling og ingen bæring. Balsam for sjela ♥ tør ikke håpe på flere netter som den, men det var altså så godt! Har til og med blitt tilbakevendt på smokk i løpet av de siste dagene :) sover på eget rom også. Gullungen ♡

Back
Topp