Natta?

*IdaMor*

Elsker forumet
Når tar barna deres å sovner for natta?
Ludvig har brukt å sovne rundt 20 tiden. Våkner bare for og spise.
Men i kvell vil han ikke såve :( han er supertrøtt men finner ikke roen... :( aner ikke hva jeg skal gjøre :'( *griner*

Egil brukar också sovne kl 20 men ville ikke sovne idag han heller. Blev mye vugging å amming men nu sover han äntligen :) har inga bra tips tyvärr... bara pröv det som bruker virke så som vogn, bäresjal vugging...

Her har han begynt å sovne tidligere og tidligere. Har latt han styre det selv. Nå begynner vi legging Kl 19 og han sover innen 1930 :-) Veldig deilig!! Storebror legger seg 1830/19, så er deilig å ha litt voksentid igjen på kveldene ;)

Han sovnet nå, oppå meg.. Våkner med en gang jeg legger han i senga. Han gråter og små suttrer... Er jo så sliten stakkars :( Han har jo tiligere brukt og skrike (kolikk) fra kl 16ca til han har sloknet rund 20tiden... Men idag hadde vi en dag uten skrik. Men til gjenjell en dag nesten uten søvn. Mamman er supersliten :p

Legger tulla mellom 21-22. Enkelte dager 20:30 også. Jeregler meg litt heldig for hun våkner ikke for mat før 06-07. Så her blir det mye soving . Ammer henne før hun skal sove+ fyller på med mme på kvelden. Hun er litt spe,men helsesøster sier jeg ikke bør vekke henne for amming i løpet av natten, så lenge hun er fornøyd.

Her tar lille M natta mellom 19-20. Og sover som regel godt til neste dag :)

Hampus tar natt mellan 19-20, sover 7-8 h, vaknar för å få mat och sover sedan tll runt 7.
Väldigt gott för både liten och stor!:-)

Knøtt her tar kveld rundt 20 men får mat stort sett rundt 23,04 og 07..sovner ofte med ham på puppen så da blir det litt kaos i rutiner og klokkeslett;P vet liksom ikke når vi har ammet og hvor mye liksom..Tror nok han pupper endel på natt bare av vane og kos for ikke ofte han spiser mye på natt..sovner igrunn svært fort igjen.

Økedøgn har vi innimellom og da er han på puppen hver 2-3time og er mer småsutrete. Men jammen funker økingen! Det neste døgnet er alltid fulgt av at han ikke klarer å tømme mer enn 1 bryst i gangen:)

Back
Topp