Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei her er det ingen rutiner enda, er litt tidlig, han er bare 12 dager gammel..Men gleder meg veldig til det blir litt mere orden på leging og faste tider på ting![:)]
ikke noe fast her heller...menpysjen kommer på mellom 8og 10 men sengen blir ikke besøkt før mellom 10-01...kommer...hun er bare oppe 1 gang i løpet av natta...enn så lenge...så står hun opp når pappa skal på jobb i 7 tiden..så sover hun i mammas seng til i 10 tiden...deilig...[;)]
så kos med bebis...
Her har vi "begynt" med rutiner allerede...Vi tar kveldstellet kl 21 også får han siste måltid for kvelden 22.30...Så enten så sovner han ved puppen eller så legger vi han i senga når han er ferdig...Da sover han til 03.30 og da setter vi oss i god stolen på rommet hans og spiser litt også legger jeg han i senga si igjen og da sover han til 06.15...da henter jeg han over i senga våres hvor han for pupp og tørr bleie også sover han til 10.30...Ganske deilig,for det er de samme tidene hver eneste dag..Ganske merkelig...
Også vet han at når han blir bært opp i senga så er det natta for vi bruker bare senga om natta...om dagen så er det vogga eller vogna(om han sover ute)
Her sovner han som regel mellom 21 og 23, sover da til mellom 3 og 5, spiser, sovner igjen og våkner mellom 7 og 9. Da har han som regel litt vondt i magen og vi må opp og gå det bort. Natta er igrunn veldig grei, morran og kvelden kan derimot bli ganske hard. Ofte han er våken med magevondt fra han spiser til neste gang han spiser... Thank god (eller venninna mi som jeg har lånt den av...[:D]) for BabyBjørn bæresele!