Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Krusedull*
Vi synger So ro lillemann.. Men kan ikke hele teksten. Blir mye nynning.
So ro lillemann nå er dagen over
alle barn/mus i dette/alle land ligger nå og sover
So ro tipp og tå sov min lille pode
reven sover også nå med halen under hodet
Vi bytter ut siste linje med: (barnets navn) sover også nå med hodet på sin pute.
ORIGINAL: tyr79
ORIGINAL: *Krusedull*
Vi synger So ro lillemann.. Men kan ikke hele teksten. Blir mye nynning.
So ro lillemann nå er dagen over
alle barn/mus i dette/alle land ligger nå og sover
So ro tipp og tå sov min lille pode
reven sover også nå med halen under hodet
Vi bytter ut siste linje med: (barnets navn) sover også nå med hodet på sin pute.
ORIGINAL: bumpien
Her synger vi når trollmor har lagt sidne elleve små troll, "oppe i fjellet", blåmann blåmann, det stod en liten løvetann, og en jeg ikke kan navnet på, den går som følger:
Snøen dalte lett og fin, og strøk blidt mot ruten min, i morges da jeg drømte på min pute. Vi tok skjerf og votter på, hastet veldig med å gå, snart var det tusen barnespor der ute. Ja, vi tenner våre lykter når det mørkner, og når alle lyder pakkes inn i vatt. Ja vi tenner våre lykter når det mørkner. Kanskje lyser de til kvelden si`r godnatt.
Også synger vi nede på stasjonen, Vi har ei tulle (bytter ut litt så den passer bedre til en gutt), der bor en baker, fløy en liten blåfugl, lille petter edderkopp, lille pusekatt, da lykkeliten kom til verden, mikkel rev, ro ro til fiskeskjær, se min kjole, snø mannen kalle, tuppen og lillemor, å jeg vet en seter, dyrene i afrika, hode - skulder - kne og tå, per spellmann, nisser og dverger, morgendagens søsken, min hatt den har tre kantener, nøtteliten, de tre små fisk, og mange mange fler! [:D]