EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #1 sove godt og drømm søtt, du får ha en god massasje da[:D] vi snakkes.. natta klemmer[:)]
nettemor Forumet er livet 15 Okt 2005 #2 enda en ny tråd...[:D] ha en go natt du også da, vi snakkes, nattaklemmer til deg også.. nå skal jeg jammen meg gå å kose meg[:D]
enda en ny tråd...[:D] ha en go natt du også da, vi snakkes, nattaklemmer til deg også.. nå skal jeg jammen meg gå å kose meg[:D]
EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #3 jepp må ha en egen natta tråd vettu[:D] hihi kose deg masse, skal ta med katta og kose med hun jeg..
EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #5 jepp, el så får jeg finne fram min fantasi venn å ta igjen deg på antall innlegg til i morgen hihi[:)]
jepp, el så får jeg finne fram min fantasi venn å ta igjen deg på antall innlegg til i morgen hihi[:)]
EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #7 [:)] jopp men får gjør det i morgen for nå har jeg fått sitte sår av den vonde stolen[:-] natta sove godt
[:)] jopp men får gjør det i morgen for nå har jeg fått sitte sår av den vonde stolen[:-] natta sove godt