Natta jenter!

HemmeligEnLitenStund

Betatt av forumet
Da tusler jeg i seng. Er sinnsykt trøtt og etter en byttehandel med sambo må jeg tidlig tidlig opp i morgen og med lillegutt.  angrer nå ja[8D]

var egentlig min tur å legge han i kveld, og min tur å sove lenge i morgen. Problemer er bare at sambo bruker 5 min på å få han til å sove, og jeg bruker 45 min på en god dag. Så da spurte jeg om at viss han la han idag kunne jeg stå opp i morgen og. uff.. hehe..

Kjedelig byttehandel, hehe[;)] Sov godt da![:)]

Uff da, hehe, håper han bestemmer seg for å sove litt lenger i morgen da [:D]

Vi kjøpte oss en ´i siste liten´ pizza fra peppes som vi skamløst har kjørt i oss, og nå er jeg knalltrøtt, så skal legge meg jeg også! [8D]

God natt [:)]

Blir snart nattan her også, regner med at tulla kommer til å fortsette der hun slapp i natt, og våkne hver 3 time fra kl 24.

Så da blir den søvnen jeg kan få gull verdt [:D]

ORIGINAL: klioii

Da tusler jeg i seng. Er sinnsykt trøtt og etter en byttehandel med sambo må jeg tidlig tidlig opp i morgen og med lillegutt.  angrer nå ja[8D]

var egentlig min tur å legge han i kveld, og min tur å sove lenge i morgen. Problemer er bare at sambo bruker 5 min på å få han til å sove, og jeg bruker 45 min på en god dag. Så da spurte jeg om at viss han la han idag kunne jeg stå opp i morgen og. uff.. hehe..

Så digg at det ikke bare er sånn hos oss....[:D]

Her står jeg opp og pappa legger,jeg steller ofte om kvelden,men pappa må legge ellers blir det krise altså....
Digg om kvelden når man er sliten,spes nå som man er gravid, men desto kjipt om morran når man er trøtt og jævli[:'(][8D]

[:)]Sov godt[:)]

Opp tidelig her også. jeg fikk sove i lenge idag og flere andre dager i påsken,så imorgen er det mannen sin tur. Syns han fortjener det nå.[:)]
Skal bli godt da man får tilbake litt mer energi.

Natta alle sammen[:)]

Tror jeg slenger meg på nattagjengen jeg.... er så trøtt å nå har jeg holdt ut lenge nok, gubben er på jobb å her sitter jeg å ser i veggen. Dessuten har kvalmen kommet å jeg orker bare ikke spy ikveld. Godt skal det bli å sove om jeg får til det, men sånn kroppen min er nå så sovner jeg med en gang... Igår la jeg meg kanskje 5-10 min før gubben å husker ikke at han kom i seng..hehe. Greit å sitte oppe litt slik at jeg ikke våkner tidlig.

God natt jenter... klem

Natta jenter[:)] Skal opp kl 8 i morgen, så tror jeg bare må finne senga[&:] Gruer meg virkelig, sliter alltid om morgenen[:'(]

Back
Topp