natta i natt altså....:P

solstreif

Glad i forumet
i natt sov jeg gørr lite for å si det sån... la oss litt seint, sån kl 12 ca... men hadde kynnere som vekte meg helt fram til kl tre. våkna vær gang jeg fikk en hard ubehageli kynner....så var jeg lys våken fram til kl halv 5, fikk ikke sove...
å så kl halv 7 tripp tripp tripp, der kom det ei lita jente som mente at nå var det mårran, heldig vis va det ok å ligge litt lengere å slumre i senga med mamma, men ho skal jo helst ligge med foten over hofta mi, å så prate massse...zzzzzzzz kjente hodepinen i dag for å si det sån..
men er vel fra nå av at søvnen skal minske så. sukk... jeg som har vært det doven dyre de siste ukene, bare ville sove....

merker det er en del hormon forandringer i kroppen nå den siste uka.. har ekstrem sensetive sanser, lukt å følelse....elsker no ekstremt lukt av vaskemiddel og nyvaska tøy. og det å vri opp en varm gulv klut. er helt sykt.... er sån jeg er når jeg oppdager jeg er gravid, og ved store endringer i kroppen hormonelt... så er kjempe spent på hva som egentli skjer her nå... er løs i magen og har mye mer kynnere. med nedpress....hode har festet seg å ligger dypt i bekkenet.... å jeg er uke 34 bare til mandag.... håper ul va feil å at det er uke 35-36 sån som jeg tror...

non andre som føler endringer nå???

Føler akkurat det samme som deg og er i uke 35 på mandag. Voldsomt nedpress og det er ubehagelig å gå til tider. ekstremt god luktesans, emosjonell og løs i magen. vet ikke om hodet har festet seg før kontrollen på tirsdag, men vet at knøtten snudde seg for 2 uker siden :) og ja sist men ikke minst, hvorfor sliter man med å få sove når man er såååååå trøtt :P

Back
Topp