Natt-tråd!:)

ååååååh så flinke dere er da ingvild[:D][:D] suuupert!!

ah så du var sjefen idag ;P?? hehe...

jeg vil ha pizza[:(][:(] håper kjære tar med seg nattmat når han kommer nå ;D hiiihiii....

Her zZZ den lille. Han tok natten kl 23:00, våkner sikkert kl 05:30, spiser litt og sover videre. Lille sovedyret mitt. [:D] Og så sitter jeg her og spiser cookies med sjokoladebiter. [8|]

sorc: Flinke du.

Ja takk til pizza. [:D] Her går alt i grisen, eller egentlig ikke, siden jeg er lite flink til å spise for tiden. [&:] 

deilig og få litt aleinetid da crazy[:D]

June: Det er ikke mye av det, akkurat, alenetid, men jeg elsker hvert eneste øyeblikk med den lille - selv når han skriker seg rød som en hummer. [8D]

Crazy: men då er det bra eg passer på, så du får i deg pizza!:) eg og kunne forresten tenkt meg at joakim sov så lenge.. kan nesten stille klokka etter han ;P når eg amma han om natta så teller eg meg fram på klokka for å vete kortid eg kjem til å bli vekt neste gong!:P

Er gubben din ute, June?:)  Ja, eg fekk vere sjef for ein gongs skuld! å no har han tenkt å sjefe, så eg må ta den hinn pcen :( dust!;P typisk at han skal eige den beste, liksom!! =(

jaaaa ;P jaaa men det er braa[:D]

men egentleg skal eg ikkje klage!;) han er verdens mest fantastiske gutt!! =D Har blitt så hønemor attte herregud!!:P

går braa med oss [:D][:D] hun er sååå nydelig.... enn dere ??[:D]

her går det kjeeempebra! *bank i bordet* Går konstant å sjekka at han pusta osv, og prøver å kose så masse eg kan med han! Er livredd for at eg skal angre på at eg ikkje kosa meir med han, eller at han skal føle at han ikkje får nok kos... noken gonga skulle eg ønske at dei vart fødd som 5åringa, for då hadde dei ikkje vert fullt så sårbare [>:]

Back
Topp