Natt-tråd!:)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Starter ein natt-tråd for dåke, eg! Men gullet har tenkt å få mat no, så då går vi like godt å legger oss;) Det betyr jo at han ikkje skal ha mat igjen før i 3 tida..

SKRAVL, SKRAVL og SKRAVL!!;)

så no skal eg planlegge kven som blir dagens person den 30. ;D nattah ;)

Her ligge Malin på meg og sove men ikkje godt nok til at me legg hu inn i senga enda, håpa eg snart kan legge oss.

samme her, lucas ligger oppå brystet mitt, å sover! [:)]

Er varmt, for hun ligg under si dyne og vrient å skriva[:-] Men dei er herlege då [:D][:D]

Nora ligger og sover ;D gjørt det i mange timer nå.. våkner nok ikke før i 6-7 tiden hun nå :)[:)] skal legge meg jeg og tenkte jeg! ei vennine kommer og vekker meg i 9 tiden imorgen såå.. hehe.. hun er gravid og begynt og slite med søvenen så får støtte opp litt jeg da vettdu[:D] også skal vi på trilletur til jessheim imorgen, så blir suuper bra :) da skal jeg spise verdensbeste SALAT <3 mmm, diggers ;D

ellers blir det vell en tur på legevakta imorgen da.. siden dem ville ha meg inn pga brannsåret mitt! trenger og få sjekka det.. jaja ;P

were is the LOVE..! hehe.. oooh kjede seeeg hyyyper, lyst og døgne meeen det går ikke leeenger nå neeei skal en legge seg daaa?? er jo begynt film på tv3 akkurat!!! hmm??

what to do, what to do??

og jeg er tøøørstmen må sånn på dooo! hmmm... nei hva skal en gjøre??

hmmm? smiiile næææhh!! hmmmm hehehehehee...

hooohooooo skal en gjøre skal en gjøøøøøøøøøØØØØØØREEEE???

Ringe og vekke typen kanskje??

neeei, det er kjeedlig for han blir ikke sint

kanskje en bare skal legge seg?=???????

luure,luuuure*freem,tilbaake*

løøøpe på dooo

feeeeerdiiig[:D]

hentaaaa seg driiikkke

nå ser a på tv

og slapper av i sooffan

skrives egentlig ( where med h ? ) eller skrives det ( were ).. blei veldig usikker kjenner jeg[8|]

hihi søte June....
SKulle gjerne holdt deg med selskap her, ser ut som du trenger litt selskap.. Men nå sover begge mine søte så godt atte, så da tror eg at det lureste eg gjøre er å krype i seng om det skal være en sjangse for at eg skal få meg litt søvn i natt...
Natta! [:D]

får vell legge meg snart jeg og ;P 7 timer til jeg skal STÅ opp.. hehe..! og før det skal Nora ha mat så ..![:D]

Du, altså. [8D]

Her sover den lille, etter å ha sovnet på meg, han har vært en liten klegg i hele dag, men den søteste kleggen i hele verden . Han sovner heldigvis av seg selv til vanlig (og sover alltid godt - 6,5 - 7 timer i strekk om natten, rett i matfatet og sover videre litt til). Bare ikke i dag. Sikkert behov for litt ekstra kos og kjærlighet.

Natta på dere, små og store.

Jeg gleder meg til jeg er tilbake og kan skravle i vei med dere igjen. [:D]

He du fått dej type juneb??[:)][:)][:)][:)][:)]

jaaa får joine soveklubben jeg daaa

kommer steerkt tilbake[:D]

ORIGINAL: sjukesøster

He du fått dej type juneb??[:)][:)][:)][:)][:)]

jaaaa [:)]

Gratulerer kjempemasse. [:D]

June + Marius.

..jeg kunne sagt at jeg er synsk og vet hva han heter, men jeg leste det i en tråd for litt siden.

Back
Topp