Natt og alene hjemme...

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Snufs... for 1 1\2 time siden reiste mannen min med natt - toget til oslo (han har reisejobb).. Alene igjen sitter jeg her i denne ensomme lille landsbygda midt på natta sprell våken... Jeg liker ikke å være alene hjemme, tror aldri jeg kommer til å bli vant til det[:(] Håper bare søvnen kommer snart så jeg sovner fort..
Andre her inne på denne tida av døgnet? jeg blir glad for livstegn, så føler jeg meg ikke helt alene..hehe..

ellers håper jeg at alle dere som sover, har en god natt....

snufs.. savner min kjære...

huffe da.... vet åssn det er å være alene på natten.. eller visste det. min ex jobber nattevakter og da var jeg ofte alene fra kl 22 til i 8:30 tiden på morgenen.. å det hjalp ikke mye på at jeg er både mørkredd og husredd[&o]
ble litt bedre da vi fikk jenta vår.. men hver natt han var på jobb, så måtte jeg ha henne i senga sammens med meg.
min sambo nå er borte 1 til 2 ganger hver mnd i helgene. han er på samling i oslo.. som regel så er han der når jeg har min datter så da går det bra.
hvor lenge skal samboen din være borte?

hehe.. det er det som er så flaut.. han kommer igjen i morgen kveld (heldigvis).. så ikke så lenge denne ganga.. men han har ofte turer som går over en uke... da reiser jeg ofte hjem til foreldrene mine[8|] takler dårlig å være alene hjemme, skulle tro en var voksen nok til å klare det.. men blir aldri vant til det...

takk for livstegn Storm.. det var god trøst...

hehe, er da ingenting å være flau over det vel[;)]
jeg pleier av og til når samboen er borte i helgene å ha en felles kompis som sover på sofan.. spess nå som jeg er snart høygravid.
heldigvis så skal han bare ned en gang nå i desember, og da tror jeg at jeg skal ta snuppa mi med meg å reise hjem til mamma.
er jo godt du har dine foreldrer å kan reise til når han er så leneg borte... det blir nok noe annet når du får nurket ditt som skal ha oppmerksomhet hele tiden[:D]

har sittet her å skrevet opp julegavelisten, så det blir ikke så leneg til jeg køyer.. skal på svangerskapskurs i morgen fra 9 til 15.

du får ta deg en go og varm dursj, så blir du nok søvning.. å sover godt til i morgen.. og da kommer han jo hjem igjen[:)]

Høres spennende ut med svangeskapskurs... [:D]
Du må ha det greit der da...
Takk for god trøst.. er så godt å høre at noen lever der ute, om det er midt på natta..hehe...

natta

Jeg la meg ca . 04 i natt.. våkna plutselig kl. 13..hehe.. kasta vekk hele formiddagen.. men men.. nå kommer hvertfall mannen min hjem i kveld.. [:)]

Godt å høre at det er flere som har det som meg...

Man da har du jaffal fått nok søvn!!! [:D][:D][:D]

jeg er ikke noe glad i å være hjemme alene
om kvelden og natten..[:(]
på dagen går bra[:D]

Back
Topp