Natt nummer 2 fra h......

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Da er klokka 04.40 og det er heldigvis snart morgen! Heldigvis fordi at vi da har kommet oss gjennom natt nummer to fra en viss plass! Lille er helt krakilsk! Natt til i går ble det tre timer søvn på meg, i natt vet jeg ikke helt..1,5 time eller noe sånt foreløpig.. Lille er supertøtt,men får ikke sove! Ingenting som nytter, ikke vugging,ikke pupping,ikke hjelper det å ha henne i senga vår og ikke hjelper det å la henne ligge i egen seng! Tror hun sliter litt med magen,står i bru i hendene våre/senga og gråter hysterisk med gjevne mellomrom.. Kan sovne,men etter noen minutter er det på'n igjen med vræling!! I natt er heldigvis fruen også våken,for jeg er helt tom!natt til i går styret jeg på alene! Jeg er så sliten,og får så vondt av lille vennen! Det var ikke sånn det skulle bli! Føler hele permisjonen bare handler om å få lille til å sove! :'(
En liten utblåsning i de små timer bare!

Huff og huff:-/ skjønner godt du er veldig sliten da!:-/ har du prøvd sukkervann? Fennikel te hjalp litt for oss. Dette hvis hun er plaget med magen. Forferdelig når den lille har det vondt og ikke minst lite søvn for mor! Sender deg en kjempe klem fra oss:-)

stor klem! Du er så flink som vugger og koser og gjør alt det beste for mini :) er ikke alltid like lett å forståsegpå når de ikke enda kan snakke og fortelle selv. Mer gode klemmer fra meg og M :)

Høres ut som en natt her for en tid siden! Bare at lille kasta opp også. Jeg måtte legge i bæresjalet å sitte leenge før vi la oss i senga. Virka som hun hadde takvise smerter.

Sukkervann eller evet paracet!

Er så utrolig slitsomt når det blir sånn, for på ene sida blir man helt utkjørt selv, og på andre sida så vet man jo at lille ikke gjør det for å være slem, men kan ikke formidle på annet vis. Synes du er kjempeflink jeg og ❤ Som gjør det du kan! Håper fruen tar i ett ekstra tak i dag da, så du kan få slappe litt av!

Sender en stoor klem!

❤25/2-13❤

Høres ut som sånn det var her i går kveld så skjønner godt at du er sliten! Her hjalp det faktisk å legge henne på magen, da sovnet hun i løpet av 5 min. og sov til hu ble sulten igjen :) Sender deg en stor klem! :)

*Emma020213*
*på app'n*

Huff stakkar liten og stor. Ikke noe kjekt når det er sånn. Sender gode klemmer fra A og meg også. :)

Uff :( mange gode klemmer fra oss også.

* okt08 og jan13 <3 *

Takk for klemmer!! Det hjalp heldigvis med sukkervann til slutt! Så vi fikk faktisk noen timer på morgenkvisten! Nå har vi tatt vaksine og satser på sove-bivirkningen :P

Godt å høre st du fikk sove litt mer. 1,5 time er umenneskelig lite søvn, både for deg og lille. Håper dere får en bedre natt i natt.

Forferdelig når det blir sånn.. Stakkars deg! Vet du hva det kan komme av? Håper dere får det roligere i natt. Klem:-)

Forferdelig når det blir sånn.. Stakkars deg! Vet du hva det kan komme av? Håper dere får det roligere i natt. Klem:-)
tror hun sliter litt med overgang fra bare morsmelken til å få litt grøt i tillegg...

I natt har hun sovet bra,våknet bare en gang for mat og en gang for å få litt kos..

tror hun sliter litt med overgang fra bare morsmelken til å få litt grøt i tillegg...

I natt har hun sovet bra,våknet bare en gang for mat og en gang for å få litt kos..
W har også vært urolig på natten i det siste! Han gråter ikke, bare notorisk urolig . Jeg har hatt han i sengen vår en del da vuggen ikke er god lengere. Inatt var han våken fra 0030-0330. Har vært annenhver dag nå.. Gudene vet! I natt blir det sprinkelseng :-) spennende å se om han syntes det er kjekt. Blir bedre plass:-)

Så godt at hun har sovet bra! :)

* okt08 og jan13 <3 *

Back
Topp