Natt 3

FrkToppris

Glad i forumet
Da var pappa dratt hjem, og eg e aleina med Thea.[:o] Ho har søve to netter uten problem, [:D]så eg hadde vel belaga meg på ei natt her. 02.30 hørt eg at det bynt å romster i senga, men ho sa ingen ting. etter 15 min stikka eg hode over senga førr å se, å rett på ho. Da ho så at det va eg som va der bynt ho å skrik..[:'(]Så da fant eg ut at eg bare sku stå opp, tell ho har roa seg..ser ut til at det bi stilt der no, så eg ska ta å kom meg puinn dyna igjen...[:)] Så håpe eg at ho søv tell i 6 tia, da ska ho få puppen[8|] å sove til 8.

F**N assa, no har ho skreke i 1 time!!!!ser ikke helt ut som ho har tenkt å gi seg heller....huff...MÅ hold ut!!!!

Skrikingen er grusom. Men hold ut - det hjelper til slutt. Og da er alle dine og hennes sorger over. Sånn så i hvert fall jeg på det: At jeg hjelper henne til å sove hele natten. De har jo egentlig like lyst og behov for det som oss.

Hvordan gikk det til slutt?

joda, hun lå i 1 time. så sovna hun igjen og sov til 06.30...men da var hun vist ferdig med natten sin...Blir spennende å se i natt...har vel egentlig gått greit da...bare en time oppe...

så bra hun sovnet igjen da. Det gikk jo ikke så verst men skjønner deg godt at det er fælt å høre på når de skriker som verst. Lykke til neste natt. skal se at det går bedre etterhvert![;)] Det er beundringsverdig!!!

Husk at det blir verre før det blir bedre... Altså kan de neste nettene bli verre, men så fikser det seg for godt[;)]

Du kan lese om det her. Det gjorde i hvert fall jeg for å trøste meg selv[:)]

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=334287

Back
Topp