Natrontesten

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Nåken som har prøvd tidligere og stemte det?

måtte teste bare på gøy.

bruser/ skummer = Gutt
Ingen ting skjer = jente

Hæ what? :pompus:

eg prøvde. Her skjedde det ingen ting = jente. Fant også hjerterytmen med doppleren 165 låg den på.
Åj, allerede? :) hvor langt er du på vei? Har en dopler hjemme etter minste gutten på fem år :)

Åj, allerede? :) hvor langt er du på vei? Har en dopler hjemme etter minste gutten på fem år :)

5+5. Så hjertet er vel nett starta å slå. Og må leite en stund før eg finner. Og klarer ikke holde den mer enn noen sekunder før den blir borte igjen.

eg prøvde. Her skjedde det ingen ting = jente. Fant også hjerterytmen med doppleren 165 låg den på.

wow!! Fant du allerede?? Jeg har doppler også, men prøvde ikke før i uke 10 sist, og da fant jeg den. Men har hørt om de som finner i uke 6. Tenk så lite fosteret er, også kan du likevel høre hjerterytmen:Heartred

wow!! Fant du allerede?? Jeg har doppler også, men prøvde ikke før i uke 10 sist, og da fant jeg den. Men har hørt om de som finner i uke 6. Tenk så lite fosteret er, også kan du likevel høre hjerterytmen:Heartred

ja, eg tenkte eg ikke kom til å finne den. Så blei veldig overraska når eg gjor det :D fant igjen bildet eg har leita etter.
3157F2E4-42F2-452F-B880-DFBF3F4534C8.jpeg

Har denne, men har hørt at babyplan sin også er god.

betalte 179 kr på wish

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    18,8 KB · Visninger: 30
Last edited:
Dette må garantert prøves :hilarious:

Back
Topp