Jeg prøvde natron, hadde i to ss og tissa oppi. Ingen lyd, men var ikke helt blankt heller! Pulveret virvlet opp til overflaten og skapte liv oppi men ingen tydelig brusing! Så da ble kanskje testen min vanskelig å tolke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøvde med bakepulver og og da ble det gutt.. men når jeg prøvde med bikarbonat natron skjedde det ikke noe. ☺er det noen som har prøvd med bakepulver der det ikke har bruset ? ? Tror alt bruser i bakepulver.☺☺Man kan vist prøve med bakepulver også? Jeg prøvde iallfall!
Og definitivt en gutt på megvi får se! 3 uker til oul
![]()
ÅjaJeg prøvde med bakepulver og og da ble det gutt.. men når jeg prøvde med bikarbonat natron skjedde det ikke noe. ☺er det noen som har prøvd med bakepulver der det ikke har bruset ? ? Tror alt bruser i bakepulver.☺☺
Gjør det☺☺Åjahaha prøve med natron da
![]()
Var derfor jeg trodde det var det samme, men det er det visst ikke..står jo bikarbonat natron☺![]()
Bakpå natron-pakka, står det natriumbikarbonat. Så det er vel det samme.Var derfor jeg trodde det var det samme, men det er det visst ikke..
OKBakpå natron-pakka, står det natriumbikarbonat. Så det er vel det samme.