Natrontesten^^

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Jeg har i grunn null tro på kjønsbestemmelse som ikke er satt ved ul, blodprøve eller etter fødsel:p MEN tenkte jeg skulle prøve lell, sånn for å utsette oppvasken og eksamenslesning littegranne til:p

Prøvde først etter oppskriften og det bruste som bare pokker. Så prøvde jeg med vann og da fikk jeg samme resultat.. og det er jo litt rart.

Tror da jeg prøvde forrige svangerskap bruste det ikke i det hele tatt, men da bodde vi en annen plass med et annen vannkilde.

Flere som har prøvd den noe tvilsomme natrontesten?:p

Ikke hørt om den. Hvordan vurker den?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Man har to glass. Et med et par spiseskjeer natron (baking soda på engelsk om du vil). I det andre glasset tisser du, og heller forsiktig ca. Like mye urin som det er natron oppi natronglasset. Er det jente skjer det lite, eller ingenting, det kan bruse opp litt, men gir seg etter kort tid. Er det gutt bruser det ordentlig som coca cola i plastglass og skummet blir der så det ser ut som en skikkelig skummig øl. Kan google baking soda test så får du bilder og det hele

Sniker! Stemt på tre av tre her.. Selvom jeg tror det var mer tilfeldig enn noe annet ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Men hvilket kjønn hadde du sist, og vet du hva du får nå? :D
Fikk jente sist, da indikerte det vel i og for seg jente og, men testet med vann da og som ga samme resultat. Tror jeg får jente nå (får forhåpentligvis svar neste uke), men det indikerer gutt, men det gjør jo springvannet også:p

Back
Topp