Natrontesten! Inspirert a pendeltesten

Gutt eller Jente??

• Antall som har svart
    5
hadde vært kjekt med ein oversikt, ja:-) få alt på ein plass:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kanskje vi skulle laget en sånn tråd etterhvert??

Kinesisk fødselskart:
Tidlig UL:
Natrontesten:
Magefølelsen:
Kjerringråd/ringtest osv:
Oul:

Morsomt å se hva som stemmer eller ikke :)

Så får du gutt/jente annen hver gang. Det er jo bare tull. Ul er det nærmeste man kommer på å få vite kjønn og selv da kan det være feil.

Så får du gutt/jente annen hver gang. Det er jo bare tull. Ul er det nærmeste man kommer på å få vite kjønn og selv da kan det være feil.
Jeg veit ikke om du tar alt på ramme alvor, men alt utenom ul er er jo KJERRINGRÅD... for moroskyld.. Hehe.. Er jo for gøy! Du trenger jo ikke skrive noe som helst eller delta om du syns det er tull.. Helt valgfritt. :D

Jeg veit ikke om du tar alt på ramme alvor, men alt utenom ul er er jo KJERRINGRÅD... for moroskyld.. Hehe.. Er jo for gøy! Du trenger jo ikke skrive noe som helst eller delta om du syns det er tull.. Helt valgfritt. :D

Syns det er rimelig idiotisk å gå til innkjøp av ting og tang pga noe kjerringråd. Når man får ulike svar på de ulike testene vil selvfølgelig et av alternativene uansett være riktig.

Jeg velger å skrive at jeg syns det er tull på samme måte som du skriver en god del ting om hva du er uenig i over alt :)

Hehe, det er jo bare for gøy! Jeg ser på det som billig underholdning i ventetiden.. på samme måte som å tisse på billigsttrimler 14 dager på rad fra 6dpo :D Mange som gjør det også, uten at det jo påvirker det endelige utfallet :D

Hehe, det er jo bare for gøy! Jeg ser på det som billig underholdning i ventetiden.. på samme måte som å tisse på billigsttrimler 14 dager på rad fra 6dpo :D Mange som gjør det også, uten at det jo påvirker det endelige utfallet :D
Ja, ikke sant :) ;)

Uskyldig moro i en lang ventetid. Akkurat som det å være inne her og bruke opp litt tid.. ;)

Back
Topp