Natrontesten! Inspirert a pendeltesten

Gutt eller Jente??

• Antall som har svart
    5

Tinker-Bell

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hadde vært så morro å se om natrontesten funker :) JM sa til meg at det har stemt med et stort flertall av de som går til hun :) testa ikke med eldstemann, så aner ikke jeg :)

Sånn gjør mann: Ta 2 ts natron i en ren beholder og tiss på det. Hvis det bruser blir det gutt og hvis det ikke skjer noe blir det jente :)

Den testen har jeg aldri hørt om;) Så morsomt. Artig med litt sånne pussige måter å gjette kjønnet på;)

Gjorde der akkurat nå.. Testen brusa nesten over... Så det er vel guttetegn?

Ka blir det om det bruse bittelitt å lægg sæ skum over hele overflata.....? :)

La seg skum som på en nytappa øll hos meg :P
Hvis det ikke bruser og skummer, skal det være jente.

Ja. .. ølskum er gutt

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Viser gutt så det holdt her, hehe,,.. å jeg som kun har kommet på jentenavn til nå.. jaja.. får tenke ut noen fine guttenavn nå da ;)

Hadde vært så morro å se om natrontesten funker :) JM sa til meg at det har stemt med et stort flertall av de som går til hun :) testa ikke med eldstemann, så aner ikke jeg :)

Sånn gjør mann: Ta 2 ts natron i en ren beholder og tiss på det. Hvis det bruser blir det gutt og hvis det ikke skjer noe blir det jente :)

Hvor får man tak i natron? Kan man bruke bakepulver?

Må våre natron, det er i dagligvarebutikken med bakevarer.

Skal jeg prøve på når jeg har natron :) tviler på pappa har det i hus

her skjedde det ingenting ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette var nytt for meg...moro!
Her var det null reaksjon!!! Var nesten forberedt på eksplosjon,jeg...har lekt med natron før jeg,nemlig!
Ja, men kommer det ei prinsesse (som kinesisk fødselskart også sier), så har jeg to gutter som får ønsket sitt oppfylt! :)

Back
Topp